07
پنج شنبه 20 آبان 1400
شماره 8359
زیست‌بوم
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

انسان تنبل در کرمانشاه

چهره روز
چهره روز این صفحه به کشف انسان 2میلیون ساله راست‌قامت انسان هومو ارکتوس در کاوش‌های باستان‌شناسی منطقه سنگ‌معدن کرمانشاه اختصاص دارد. باستان‌شناس‌های ایرانی توانسته‌اند ظرف یک هفته بررسی پیمایشی در منطقه سنگ‌آهن کرمانشاه، نزدیک روستای گاکیه این استان، ده‌ها تبر سنگی، ساطور ابزار و سنگ مادر مربوط به دوره پارینه سنگی کهن کشف کنند که در بازه زمانی ۲۵۰هزار سال تا ۱.۵‌میلیون سال پیش ساخته می‌شدند.
ویژه
کاهش هزینه تفریح و سرگرمی در شهر و روستا
قنات خشکیده
طرح روز
سازمان هواشناسی نسبت به آلودگی هوای 4 کلانشهر تهران، اراک، مشهد و اصفهان هشدار داد.

حمله به تحریم‌ها در گلاسگو

روز گذشته آژانس آب‌و‌هوایی سازمان ملل پیش‌نویس تصمیم سیاسی نشست گلاسگو را منتشر کرد.

ایران؛ مقصد امن و ارزان گردشگری سلامت

گردشگری سلامت، یکی از زیرشاخه‌های صنعت گردشگری و البته مهم‌ترین شاخه درآمدزا در این صنعت است که همچنان مسیر پرشتاب رشد در تجارت بین‌المللی صنعت گردشگری در جهان را پشت‌سر می‌گذارد.
ممنوعیت استفاده از مازوت در واحدهای صنعتی تهران
عصر دیروز دومین جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان تهران برگزار شد تا مصوبات کاهش آلودگی هوای تهران هرچند دیر، اتخاذ شود.
رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر سفر هوایی، گردشگری و زیارتی استان تهران با اعلام اینکه در ماجرای مدیریت هوشمند سفر هنوز دستورالعملی به دفاتر خدمات مسافرتی برای برگزاری تورهای گردشگری ارسال نشده است در پاسخ به این سؤال که با توجه به محدودیت‌ سفر و تردد برای افرادی که واکسن کرونا نزده‌اند یا تست PCR منفی ندارند، مقررات برگزاری تورهای گردشگری چیست؟