• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
دو شنبه 10 آبان 1400
کد مطلب : 144366
+
-

گرینویچ/ رواج زایمان یوتیوبی در هند


دختری در هندوستان فقط با کمک مشاهده فیلم‌های آموزشی یوتیوب و البته با خوش‌شانسی توانست فرزند خود را به دنیا بیاورد. به گزارش ایندیپندنت، این شیوه زایمان باعث شد تا کارشناسان در مورد مراجعه نکردن برخی زنان هندی‌تبار به زایشگاه‌ها، ابراز نگرانی کنند. بالا بودن آمار تجاوز به زنان جوان در این کشور باعث شده تا قربانیان با هدف حفظ آبرو و حتی جان خود، بارداری‌شان را مخفی کنند و برای زایمان به چنین روش‌های خطرناکی روی بیاورند. به‌گفته فعالان حقوق بشر، در این موارد به جای قربانی تجاوز، باید با متجاوز برخورد شود.

ممنوعیت لباس سریال‌ بازی مرکب

پس از اینکه آمار بیننده‌های سریال بازی مرکب، رکورد شکست و بازار کالاهای مصرفی همچون پوشاک هم تحت‌تأثیر این پدیده نوظهور قرار گرفت، حالا مدیران مدارس آمریکا با دردسر جدیدی شامل استفاده از لباس‌های شخصیت‌های این سریال توسط دانش‌آموز‌ان مواجه شده‌اند. به گزارش گاردین، این روند آنقدر ادامه داشت که سرانجام برخی از مدارس نیویورک، پوشیدن لباس شخصیت‌های این داستان توسط دانش‌آموز‌ان را ممنوع اعلام کردند. در آستانه جشن هالووین هم هیچ دانش‌آموزی به بهانه این جشن، حق پوشیدن چنین لباس‌هایی را ندارد. به‌گفته روانشناسان، دیدن این سریال توسط کودکان، تأثیرات بسیار مخربی بر سلامت روان آنها می گذارد.

پایان ترافیک‌‌سازی پلیس فیلادلفیا

با تلاش‌های شهردار فیلادلفیا از این پس، پلیس این شهر رانندگان را به‌دلیل تخلفات جزئی رانندگی، متوقف نمی‌کند. به گزارش سی‌ان‌ان، با این تمهیدات جدید شلوغ‌ترین شهر آمریکا از این پس، شاهد حجم ترافیک کمتری خواهد بود. براساس قوانین جدید حتی راننده‌های خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی که یکی از چراغ‌های آنها خاموش باشد، یا حریم چراغ‌های راهنمایی و رانندگی چهارراه‌ها را رعایت نکنند هم در خیابان‌های شلوغ متوقف نخواهند شد و فقط پلیس به یادداشت شماره پلاک آنها بسنده می‌کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید