20
سه شنبه 25 آذر 1399
شماره 8111
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فاصله تا حد مطلوب

یادداشت
قسمت اول نمایش تلویزیونی «هم‌رفیق» در شبکه‌های نمایش اینترنتی با تبلیغات وسیع در بیلبوردها و فضای مجازی آغاز شد.
ویژه
برنامه «جهان جانی روداری» که به مناسبت صدسالگی جانی روداری از سوی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برگزار می‌شود، به بررسی زوایای مختلف زندگی و آثار این برنده جایزه هانس کریستین آندرسن می‌پردازد.
این روزها که بیشتر خبرها در کل دنیا به همه‌گیری کرونا اختصاص دارد و مردم چشم‌انتظار پایان این دوران هستند و برای آن لحظه‌شماری می‌کنند، شاید کمتر به آلودگی هوا، به‌ویژه در تهران و بسیاری دیگر از کلانشهرها توجه نشان داده شود.
٢٣آذر استاندار چهارمحال و بختیاری از رانش کوه در منطقه بین گندمکار و شهر سرخون بخش میانکوه اردل و شکستگی لوله انتقال نفت در این منطقه خبر داد که خسارت قابل توجهی را هم به‌بار آورد.
طرح روز
سازمان نظارت بر غذا و داروی ایالات متحده اف‌دی‌ای هشدار داده که  استفاده از ماسک‌های دارای قطعات فلزی در هنگام آزمایش «ام ‌آرآی» خطرناک است.
با بارش ۴۷۵میلی‌متر باران طی فقط ۲۴ساعت، اداره هواشناسی استرالیا به ساکنان منطقه مرزی بین نیو‌ساوت‌ولز و ایالت کوئینزلند، «هشدار جدی» داد.

عکس روز

عکس روز
راز طول عمر ساکنان یک جزیره

راز طول عمر ساکنان یک جزیره

جزیره اوکیناوا، واقع در جنوب ژاپن در اقیانوس آرام، با نرخ متوسط ۶۸فرد بالای ۱۰۰سال در هر صدهزار نفر یکی از «محدوده‌های آبی» جهان به‌شمار می‌رود.
ارزان دانستن حلقه 3هزار دلاری
ارزان دانستن حلقه 3هزار دلاری
دختری حلقه نامزدی‌اش را که 3هزار دلار قیمت داشت با ارزان خطاب‌کردن آن به نامزدش بازگرداند.
همشهری دیروز در سالگرد تأسیس  و همزمان با آغاز بیست‌و‌نهمین سال حیاتش، میزبان شهردار تهران، معاونانش و همچنین حجت نظری،  عضو شورای شهر تهران بود.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
«خاطرات ناتمام» و «جهان و جهاندار» 2عنوان کتاب تازه‌انتشار از سوی انتشارات کتابسراست. خاطرات ناتمام را که دربرگیرنده بخشی از خاطرات مجیب الرحمن، رهبر استقلال بنگلادش است، آرمین منتظری به فارسی برگردانده و جهان و جهاندار نوشته عباس اکبر است.
شرکت ایران‌خودرو از مسئولان شرکت کیفیت هوا برای مناظره درباره میزان آلایندگی پیکان دعوت کرد و به آنها یادآور شد که با انتشار چنین خبرهایی به‌جای اقدام‌های عملی و مناسب، مشکل هوای تهران حل نمی‌شود.