17
سه شنبه 25 آذر 1399
شماره 8111
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

صدور کیفرخواست برای سرشاخه‌های شرکت هرمی

​​​​​​​3سرشاخه یک شرکت هرمی که 2سال پیش با فریب 25نفر در شهرستان علی‌آباد یک میلیارد تومان از آنها کلاهبرداری کرده بودند، به‌زودی در دادگاه محاکمه خواهند شد.
ویژه
​​​​​​​آتش‌سوزی و انفجار در شهرک صنعتی سلفچگان موجب جان‌باختن 2نفر شد و خسارات زیادی به بار آورد.
​​​​​​​4روز پس از مفقود شدن کوهنوردی در ارتفاعات بینالود، تیم‌های عملیاتی موفق شدند پیکر بی‌جان وی را کشف کنند.
داخلی
​​​​​​​آدم‌ربایان که در جریان 2پرونده جداگانه 2مرد را ربوده و برای آزادی آنها در مجموع 3میلیارد تومان خواسته بودند با ورود پلیس به ماجرا، ناکام ماندند.
اعترافات عامل گروگانگیری در قم اسرار قتل یک زن دیگر را فاش کرد

جزئیات جنایت گروگانگیر قمی در تهران

پیگیری
​​​​​​​تازه‌ترین اعترافات عامل گروگانگیری در شهرک فاطمیه قم حاکی از آن است که او علاوه بر گروگانگیری در قم و قتل همسر برادرش، در تهران نیز زنی را در یک مهمانی با شلیک گلوله به قتل رسانده است.
با مردم / درخواست احداث پل غیرهم‌سطح

با مردم / درخواست احداث پل غیرهم‌سطح

​​​​​​​با نصب پل هم‌سطح درمنطقه یک ولنجک از خیابان تابناک یمن به بزرگراه شهید چمران شرقی به طرف خیابان ولیعصر، چهارراه پارک‌وی می‌توان از تردد اضافی به طول یک کیلومتر رفت و برگشت برای آنهایی که می‌خواهند از خیابان تابناک به طرف چهارراه ولیعصر، پارک‌وی بروند، جلوگیری کرد.
چطور می‌توانیم ٢میلیون‌و٣٠٠هزار بشکه نفت صادر کنیم؟
چطور می‌توانیم ٢میلیون‌و٣٠٠هزار بشکه نفت صادر کنیم؟
آیا صادرات روزانه 2میلیون ‌و300هزار بشکه نفت خام و میعانات گازی در سال1400، یک رویاست؟!
​​​​​​​نبود سرپوش روی چاهی به عمق 15متر باعث سقوط مردی 48ساله به داخل آن شد اما بخت با وی یار بود که ساعاتی بعد صدای ناله‌هایش را رهگذران شنیدند و آتش‌نشانی را خبر کردند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
​​​​​​​در این بخش از سخنگاه شما می‌توانید سؤالات خود را ترجیحا با موضوعاتی که عمومیت و دربرگیری بیشتری دارند برای ما ارسال کنید تا ما آن را از مسئول یا سازمان مربوط برایتان پیگیری کنیم و با چاپ پاسخ ضمن احترام به شما مخاطب گرانقدر و دادن پاسخ صحیح، شمار دیگری از مخاطبان را نسبت به یک موضوع آگاه کنیم.