02
سه شنبه 25 آذر 1399
شماره 8111
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نمی‌گذاریم پایان تحریم‌ها به تأخیر بیفتد

مشکلات کشور 4 عامل دارد؛ مشکلات ساختاری، جنگ اقتصادی، همکاری برخی مخالفان دولت با مخالفان نظام و نواقص مدیریتی/ برنامه موشکی ایران قابل مذاکره نیست، هیچ پیش‌شرطی را درباره برجام نخواهیم پذیرفت
حسن روحانی، رئیس‌جمهور در یک نشست خبری که به‌دلیل شرایط کرونا، متفاوت‌تر از نشست‌های خبری مرسوم که پرتعداد و متراکم بود، برگزار می‌شد؛ از دستاوردهای 7ساله و برنامه 7ماهه دولت گفت.

در حاشیه سیاست/ ماجرای مباحثه هاشمی‌رفسنجانی و رهبر معظم انقلاب درباره آمریکا

سیدمرتضی نبوی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم به ذکر خاطره‌ای از دیدار اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با رهبر معظم انقلاب در سال91 اشاره کرده و گفته است: مرحوم آقای هاشمی‌رفسنجانی از زمان ریاست‌جمهوری که رئیس شورای‌عالی امنیت ملی هم بودند، بحث‌هایی را با مقام معظم رهبری داشتند و چنین نظری را پیگیری می‌کردند که مشکلات را با ارتباط با آمریکا حل کنیم.
روی خط انتخابات/ با حفظ احترام متقابل، مستقل می‌آیند!
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفته احتمال اینکه این تشکل در انتخابات ریاست‌جمهوری‌۱۴۰۰ نامزدی از خود را داشته باشد، فراوان است اما معتقدیم دولت آینده برای موفقیت باید دولتی حزبی باشد، نه شخصی.
کافه مجلس
معصومه پاشایی بهرام، نماینده مرند و جلفا در مجلس در گفت‌وگو با برنا گفت: نمایندگان استان‌های شمال غربی خواستار شدند تا اظهارات احمدی بیغش در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی شود و هیأت رئیسه هم، مطرح کرد که نسبت به این موضوع ورود می‌کند.
PDF ایران
کوتاه ایران
ده‌ها مقام امنیتی سابق آمریکا در نامه‌ای به جو بایدن، رئیس‌جمهور منتخب، در مورد نحوه بازگشت آمریکا به برجام نکاتی را مطرح کرده‌اند.