• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 19 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 130166
+
-

مرادمند: تازه کارمان شروع شده است

مرادمند: تازه کارمان شروع شده است

 محمد زارعی- خبرنگار

محمدحسین مرادمند که اولین فصل حضور در استقلال را پشت سر می‌گذارد، اعتقاد دارد استقلالی‌ها می‌توانند پس از صعود از گروه مرگ در لیگ قهرمانان آسیا، فاصله با تیم‌های بالانشین در لیگ ایران را هم جبران کنند.

   از لیگ قهرمانان شروع کنیم. بازی‌ها چطور بود؟
واقعا بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتیم. تیم‌های گردن‌کلفتی در گروه ما بودند و خدارا شکر که توانستیم از گروه مرگ عبور کنیم تا دل هواداران‌مان شاد شود. هرچند بابت صعود از گروه مرگ خیلی خوشحال هستیم اما این تازه شروع کار ماست. فقط این را باید بگویم که بازی‌ها خیلی فشرده بود و ما اصلا فرصت ریکاوری نداشتیم. همین موضوع کار ما را سخت کرد اما خوشحالم که با تلاش بچه‌ها و تدابیر کادرفنی توانستیم با دست پر رقابت‌ها را ترک کنیم.

  در مرحله بعد هم باید با الهلال عربستان بازی کنید که حریف سختی است.
الهلال یکی از قدرت‌های آسیا به حساب می‌آیند و کل قاره از این موضوع آگاه هستند. برای همین است که من می‌گویم تازه کارمان شروع شده و راه زیادی تا قهرمانی آسیا داریم. امیدوارم بتوانیم ستاره سوم را کسب کنیم.

  میزبانی عربستانی‌ها چطور بود؟
باید اعتراف کنم میزبانی عربستانی‌ها واقعا خوب بود و من به شخصه مشکل خاصی ندیدم.

  در بازگشت از لیگ قهرمانان هم به نظر می‌رسد کار سختی در لیگ برتر پیش‌رو دارید.
تا قبل از این تمام تمرکز ما روی بازی‌های آسیایی بود اما الان فقط به موفقیت در لیگ فکر می‌کنیم تا با نتایج خوب امتیازات از دست رفته را جبران کنیم و استقلال را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

  به نظرت می‌توانید فاصله با تیم‌های بالای جدول را جبران کنید؟
صددرصد این فرصت هنوز برای ما از دست نرفته است. فاصله ما با صدر جدول به شکلی نیست که نتوانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید