• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 19 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 130163
+
-

آماربازی


10
سپاهان و پرسپولیس امشب در شرایطی مقابل هم قرار می‌گیرند که علاوه بر رقابت نزدیک برای قهرمانی، یک رقابت جالب هم بر سر رکورد شکست‌ناپذیری در لیگ جاری دارند. پرسپولیس تا پیش از مسابقه امروز 10بازی متوالی را بدون باخت به پایان رسانده که بالاترین رکورد فصل جاری محسوب می‌شود. پیش از این استقلال محمود فکری 9هفته را بدون باخت سپری کرده بود اما جز پرسپولیس هیچ تیم دیگری نتوانسته تعداد هفته‌های شکست‌ناپذیری‌اش را دورقمی کند. سپاهان هم‌اکنون 8هفته است شکست نخورده و در کمین رکورد پرسپولیسی‌هاست. زردپوش‌های اصفهان اگر امشب پرسپولیس را ببرند هم خودشان را به نهمی‌ می‌رسانند و هم پرسپولیس را روی عدد10متوقف می‌کنند تا در 2هفته آتی فرصت عبور از این تیم را به‌دست آورند.

405
 سپاهان با 36گل زده صاحب بهترین خط حمله لیگ است و پرسپولیس با 10گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد. اما خط دفاعی سپاهان هم در هفته‌های اخیر فرم خوبی پیدا کرده و از گل‌های خورده فراوان این تیم در نیم‌فصل اول دیگر خبری نیست. جالب است بدانید سپاهان در نیم‌فصل دوم طی 6بازی فقط یک گل خورده و صاحب بهترین خط دفاعی دور برگشت است. استقلال و فولاد هم یک گل خورده دارند اما به‌ترتیب 2و 3بازی کمتر از سپاهان انجام داده‌اند. تیم محرم نویدکیا 405دقیقه است در لیگ گلی دریافت نکرده و اگر بتواند از کمند پرسپولیس هم به سلامت بگذرد می‌تواند به رکورد 600دقیقه‌ای این فصل برسد که از قضا متعلق به‌خود پرسپولیس است.

345
 استقلال امشب در بازگشت دوباره به لیگ برتر میزبان ذوب‌آهن اصفهان است. تیم فرهاد مجیدی در رقابت‌های آسیایی‌اش به‌عنوان تیمی شناخته شد که در خط حمله قوی و در خط دفاعی ضعیف عمل می‌کند. اما جالب است بدانید آن‌قدر که حریفان آسیایی توانستند خط دفاعی استقلال را به دردسر بیندازند حریفان داخلی اصلا در این کار موفق نبوده‌اند. استقلال با 12گل خورده صاحب سومین خط دفاعی برتر لیگ بیستم است و اینکه هر 12گل را هم در دوران محمود فکری دریافت کرده است. فرهاد مجیدی در 3بازی از لیگ جاری سرمربی استقلال بوده که تیمش در هر 3بازی موفق به کلین‌شیت شده است. آبی‌ها امشب در حالی مقابل ذوب‌آهن قرار می‌گیرند که از آخرین گل خورده‌شان 345دقیقه گذشته و فعلا صاحب ششمین رکورد برتر فصل جاری هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید