13
چهار شنبه 8 اردیبهشت 1400
شماره 8207
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

زیر یک خم/ بنا دنبال کامل کردن تیمش در المپیک

تیم ملی کشتی فرنگی هنوز موفق به کسب سهمیه کامل المپیک ریو نشده است و محمد بنا برای آخرین شانس کسب سهمیه در وزن 87کیلوگرم نام امین طاهری و ناصر علیزاده را برای اخذ ویزا داده است.
ویژه
با شکست برابر السد قطر، شانس صعود فولاد به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا نزدیک به صفر شد. این تیم البته موقعیت‌هایی برای گلزنی و زنده نگه‌داشتن بخت‌هایش داشت، اما آنها را از کف داد.
پس از آنکه میلان جام حذفی امسال و صدرنشینی سری‌آ و حضور در نیمه‌نهایی لیگ اروپا را از دست داد، حالا به‌نظر می‌رسد سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل آینده هم در حال از دست رفتن است.
در مسابقات هفته بیست‌ونهم لیگ پرتغال پورتو با نتیجه مساوی یک بر یک برابر موریرنسی متوقف شد.
تیم‌های محبوب فیفا در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان به‌هم رسیدند.

پرسپولیس تیم بی‌تمرکز

4 نکته درباره تیمی که با وجود صعود از گروهی آسان سخت گل می‌زند و راحت گل می‌خورد
پرسپولیس در پنجمین مسابقه مرحله گروهی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا با یک گل مغلوب الوحده شد تا تیم اماراتی شانس بالایی برای صعود به دور بعد پیدا کند.
کیانی: حسرت نمی‌خورم ولی دوست داشتم در موفقیت سپاهان سهیم باشم

کیانی: حسرت نمی‌خورم ولی دوست داشتم در موفقیت سپاهان سهیم باشم

هافبک سابق سپاهان تأکید می‌کند که با محرم نویدکیا مشکلی نداشته ولی سرمربی سپاهان به او گفته که باشگاه نمی‌تواند پول قراردادش را بیشتر کند
مهدی کیانی، هافبک مس رفسنجان یکی از سوژه‌های مهم فصل نقل‌وانتقالات بود؛ بازیکنی که از استقلال و تراکتور پیشنهاد داشت ولی در نهایت پیراهن تیمی را به تن کرد که تازه لیگ‌برتری شده و البته جزو تیم‌های متمول لیگ برتر است.
واقعیت تلخ؛ وزنه برداری در المپیک شانس مدال ندارد
واقعیت تلخ؛ وزنه برداری در المپیک شانس مدال ندارد
اگر وزنه‌برداران به‌خاطر کرونا و مشکلات ویزا نتوانند به کلمبیا بروند شاید علی داوودی تنها نماینده ایران در المپیک باشد، گفته می‌شود او هم شانس چندانی برای مدال ندارد
وزنه‌برداری در شرایط بحرانی قرار دارد. وزنه‌برداران نه‌تنها هنوز سهمیه‌هایشان را برای حضور در المپیک توکیو کامل نکرده‌اند که گفته می‌شود بهترین نفر تیم هم شانس چندانی برای گرفتن مدال طلا ندارد و حتی بعضی‌ها تردید دارند که او روی سکو برود.
به روال قانون نانوشته بوندس‌لیگا که هر مربی یا بازیکنی در این لیگ بدرخشد، سر از بایرن‌مونیخ در‌می‌آورد، سرمربی لایپزیش هم با این باشگاه باواریایی برای فصل آینده به توافق رسید و ناگلزمان در پایان فصل جانشین هانسی فلیک می‌شود.

مورد عجیب تراکتور؛ حذف بدون شکست؟

در دور پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بالاخره پرسپولیس هم متحمل شکست شد تا حالا تراکتور تنها تیم بدون باخت ایران در این رقابت‌ها باشد.

آماربازی

پرسپولیس در مسابقه‌ای که رکورد مالکیت توپش را در این فصل جابه‌جا کرد، متحمل نخستین باخت در لیگ قهرمانان آسیا شد!

نکته بازی/ مصاحبه حرفه‌ای یحیی

پرسپولیس به شکلی غیرمنتظره نخستین شکستش در آسیا را تجربه کرد و یک بر صفر مغلوب الوحده امارات شد.
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
طبق مقررات فیفا، باشگاه برایتون انگلیس که جهانبخش را به خدمت گرفته، به باشگاه‌هایی که در رشد این بازیکن نقش داشته‌اند، درصدی از قرارداد را پرداخت می‌کند.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8207