17
دو شنبه 6 اردیبهشت 1400
شماره 8205
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مکتب پرسپولیس؟ مکتب استقلال؟ از چی حرف می‌زنید؟

یادداشت
در هر شبانه‌روز می‌شود هزاران کامنت از هواداران پرسپولیس و استقلال و نیز چندین مصاحبه از پیشکسوتان 2تیم پیدا کرد که در آنها از عبارت «مکتب» استفاده شده است. هی این طرفی‌ها می‌گویند مکتب پرسپولیس و هی آن طرفی‌ها جواب می‌دهند مکتب استقلال.
ویژه
مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا با 3مدال طلای علی داوودی برای ایران به پایان رسید. داوودی که در دسته سنگین‌ وزنه می‌زند با مدال‌هایی که دیروز در تاشکند گرفت حضورش در بازی‌های المپیک توکیو را قطعی کرد و این امید را به‌وجود آورد که می‌تواند در توکیو هم روی سکو برود.
دور پنجم از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا2021در منطقه غرب امشب و فردا شب برگزار می‌شود تا تیم‌ها به یک‌قدمی خط پایان برسند.
تیم پرسپولیس آخر همین هفته با پایان مسابقاتش در گروهE آسیا، جزیره گوا در هند را به مقصد تهران ترک می‌کند.
خبر رسیده باشگاه العربی قطر قرارداد مهرداد محمدی را تمدید کرده و فصل آینده هم با این بازیکن ایرانی همکاری خواهد کرد.

معجزه بسکتبال در 3صدم ثانیه

شهرداری گرگان با درخشش پری‌پتی، بازیکن آمریکایی‌اش مهرام را برد و قهرمان لیگ‌برتر بسکتبال شد؛ شهرداری گرگان تا ثانیه آخر بازنده بود اما شوت 17متری ‌پتی همه‌‌چیز را تغییر داد
ساعت‌ها گذشته اما هنوز هیجان داریم، بارها ویدئوی آن چند لحظه، چند صدم‌ثانیه آخر را پِلی کرده‌ایم تا دوباره ببینیم، برای خیلی از ما فرقی نمی‌کرد مهرام با همان نتیجه 96-93 از زمین بیرون می‌رفت و دوشنبه یا سه‌شنبه این هفته تکلیف قهرمان در بازی پنجم مشخص می‌شد اما انگار پرتاب پری پتی در آن ثانیه‌های آخر، امید را طور دیگری برایمان معنا کرده است.
تلخ‌تر از گم شدن 2 امتیاز

تلخ‌تر از گم شدن 2 امتیاز

4 نکته درباره بازی مقابل الدوحیل که شیخ دیاباته را از استقلال گرفت
استقلال در حالی برای برگزاری بازی برگشت با الدوحیل مقابل تیم قطری صف‌آرایی کرد که پیروزی الاهلی برابر الشرطه در دیگر مسابقه گروه، کار را برای آنها سخت کرده بود.
عکس خبر/ ورزشی
عکس خبر/ ورزشی
سرمربی برایتون در تازه‌ترین مصاحبه‌اش مدعی شده روی جهانبخش به عنوان بازیکن ذخیره حساب می‌کند.
دقایقی بعد از شکست الریان قطر برابر پرسپولیس در بازی رفت مرحله گروهی، برخی صفحات هواداری استقلال در فضای مجازی پر شد از اتهام‌زنی به شجاع خلیل‌زاده. نوشته بودند شجاع از قصد به پرسپولیس راه داده و نیمه دوم شل گرفته تا تیمش شکست بخورد.

اخراج، تنبیه، انصراف، بایکوت

ترکش‌های سوپرلیگ که با خیانت باشگاه‌های انگلیسی به‌سرکردگی منچسترسیتی به این پروژه فعلا معلق مانده است، همچنان ادامه دارد. طراحان این لیگ می‌گویند در آینده این پروژه به نتیجه می‌رسد؛ فیفا و یوفا به تهدید علیه رئال‌مادرید، بارسلونا و یوونتوس ادامه می‌دهند.

مدعی کم‌خطر

جهان
رئال‌مادرید یک تساوی بدون گل دیگر هم در کورس قهرمانی لالیگا متحمل شد تا تقریبا امیدهایش را برای جام از دست بدهد.

زیر حلقه /دسته گلی برای سینا

سینا واحدی 20ساله، راهی را که از دو فصل پیش با نیروی زمینی و مهرام شروع کرده بود با نخستین قهرمانی در شهرداری گرگان پشت سر گذاشت.
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
اگر تمام 20تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا منطقه غرب را در یک جدول قرار دهیم، پرسپولیس برای دومین هفته متوالی در صدر این جدول قرار دارد و این بار فاصله‌اش با نزدیک‌ترین رقیب را به 4امتیاز افزایش داده است.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8205