21
دو شنبه 6 اردیبهشت 1400
شماره 8205
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با مردم/ سامانه ثبت‌نام برای واکسن کرونا ایجاد شود

شنیده‌ام که افراد بالای 60سال برای ثبت‌نام تزریق واکسن کرونا به خانه‌های بهداشت و مراکز جامع سلامت مراجعه کنند.
ویژه
​​​​​​​2کودک خردسال که به بهانه دستفروشی پشت چراغ‌قرمزها دست به سرقت گوشی موبایل راننده‌ها می‌زدند، دستگیر شدند.
مردی که در نخستین روز شروع سرقت‌هایش در تهران با مالباخته درگیر شده و او را به قتل رسانده بود با گذشت خانواده مقتول از مجازات قصاص گریخت.
​​​​​​​3سال پس از به دنیا آمدن 5قلوهای اراکی وعده و وعیدهای مسئولان برای کمک به آنها عملی نشده تا پدر و مادر آنها در شرایط سختی قرار بگیرند.
انفجار کپسول اکسیژن در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان کرونایی در بغداد فاجعه آفرید

ده‌ها کشته در فرار مرگبار

خارجی
انفجار و آتش‌سوزی در بیمارستان ابن خطیب بغداد که محل نگهداری بیماران مبتلا به کروناست جان دست‌کم 82نفر را گرفت و بیش از 100نفر را مجروح کرد. بیشتر قربانیان افرادی بودند که هنگام فرار از بیمارستان در محاصره دود و آتش قرار گرفتند و جانشان را از دست دادند.
ضرب شست وزارت اطلاعات به اوباش ارومیه

ضرب شست وزارت اطلاعات به اوباش ارومیه

اعضای باندی تبهکار که با شرارت در ارومیه دست به اخاذی می‌زدند در عملیات ضربتی سربازان گمنام امام زمانعج دستگیر شدند و 2نفر از آنها که به ‌سوی مأموران تیراندازی کرده بودند، طی یک درگیری از پا درآمدند.
راهبرد ملی مقابله با خشکسالی
راهبرد ملی مقابله با خشکسالی
ایران سال‌هاست درگیر تنش و چالش بحران خشکسالی است و گریزی هم از این واقعیت نیست که کشور در اقلیم خشک و نیمه‌خشک قرار دارد و به همین دلیل برای مدیریت اثرات این بحران و کاهش تنش‌ها ضرورت ایجاب می‌کند که ما یک راهبرد ملی و فراگیر برای این مسئله داشته باشیم.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
ناپدری سنگدل که با همسرش دچار اختلاف شده بود برای انتقام‌گیری از او پسر 6ساله‌اش را به قتل رساند و جسدش را در بیابان رها کرد.