17
دو شنبه 25 اسفند 1399
شماره 8182
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نقل قول

سخنگوی باشگاه پرسپولیس معتقد است سلب میزبانی از تیم‌های ایرانی دلایل اقتصادی دارد.
ویژه
پیروز قربانی مربی سایپا صبح دیروز خیلی ناگهانی از این تیم جدا شد.
لوسیانو پریرا مندز این هفته از آنالیزورهای متریکا نمره10گرفت و تبدیل به نخستین بازیکنی شد که در این فصل به نمره کامل 10از 10می‌رسد.
جمعه با قهرمانی تیم بهمن، مسابقات بسکتبال بانوان به پایان رسید. به‌دلیل کرونا و در شرایطی که بسیاری از خانم‌های بسکتبالیست در نقاط مختلف دنیا «لیگ» نداشتند، با پیشنهاد اسپانسرهای ایرانی و استقبال خوب بازیکنان خارجی، امسال نفرات خوبی جذب تیم‌ها شدند.
پایان فصل گذشته نام آرمان رمضانی در فهرست خرید 7‌ نفره فرهاد مجیدی قرار داشت اما جدایی این مربی از استقلال مانع از رقم خوردن چنین انتقالی شد.
ماه‌عسل شهاب عزیزی‌خادم، رئیس جدید فدراسیون فوتبال خیلی زود به سر رسید. او که با لب خندان و شعارهای انتخاباتی رنگارنگ آمده بود، دیروز مدیران سابق فدراسیون را به‌عنوان مقصران از دست دادن میزبانی تیم ملی معرفی کرد.
فوتبال، هندبال ساحلی و سالنی، فوتسال و والیبال؛ محبوبه دهقانی همه این ورزش‌ها را انجام می‌دهد. به همه اینها باید مادر بودن را هم اضافه کنیم.

ستاره‌های بزرگ جعبه کوچک

در روزی که صدا و سیما بازی خیریه پر از ستاره را به خاطر حضور فردوسی‌پور پخش نکرد، علی کریمی گفت اگر پای تلویزیون وسط بود، به میدان نمی‌رفت
بازی روز گذشته منتخب سرخابی‌ها و رسانه‌ورزش که یک بازی دوستانه و نمادین برای بزرگداشت مهرداد میناوند و علی انصاریان بود، ابتدا در برنامه پخش مستقیم از شبکه ورزش تلویزیون قرار داشت.
لالیگا قشنگ شد

لالیگا قشنگ شد

با تساوی اتلتیکومقابل ختافه، حالا بارسلونا و رئال مادرید هم می‌توانند به قهرمانی فکر کنند
در لالیگا همه‌‌چیز قشنگ‌تر شده؛ البته نه برای هواداران اتلتیکو. تیم دوم پایتخت اسپانیا برابر ختافه هم متوقف شد تا رئال و بارسلونا را برای قهرمانی این فصل امیدوار کند.
دانشگر و باقری در لیست مازاد استقلال
دانشگر و باقری در لیست مازاد استقلال
شهرخودرو برای رضایتنامه قاسمی‌نژاد 5میلیارد می‌خواهد اما استقلال امیدوار است او را با فرشید باقری معاوضه کند
درحالی‌که زمان زیادی تا پایان نقل و انتقالات نیم‌فصل باقی نمانده فرهاد مجیدی دنبال ایجاد آخرین اصلاحات در تیمش است.
امسال بعد از جدایی شجاع خلیل‌زاده یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های پرسپولیس این بود که در پست دفاع میانی با کمبود بازیکن مواجه است.

عکس خبر/ ورزشی

میلیچ روز گذشته با استقلالی‌ها تمرین کرد. او که مدعی شده به خاطر مجیدی به استقلال برگشته، برای اضافه شدن به ترکیب اصلی باید رقابتی تمام‌عیار با محمد نادری داشته باشد، بازیکنی که در هفته‌های اخیر جزو خوب‌های استقلال بوده است.

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیستم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیستم

برنامه بازی‌ها

برنامه بازی‌ها
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
جناب حمید شاه‌آبادی، معاون جدید سیما نشست خبری گذاشته و آنجا از او پرسیده‌اند برنامه 90 روی آنتن برمی‌گردد یا نه؟ استاد هم کلی مقدمه‌چینی کرده و با تکنیک پایان باز، سؤال را پیچانده است.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جد‌‌‌‌‌‌‌‌‌ول 8182