17
سه شنبه 5 اسفند 1399
شماره 8167
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دیکتاتوری منچسترسیتی

انگار هیچ تیمی نمی‌تواند جلوی همشهری‌ها را در لیگ برتر بگیرد
جهان
از آرسنال هم آبی گرم نشد و آرتتا هم که به‌خاطر سابقه دستیاری گواردیولا از همه چم‌وخم او آگاه بود، نتوانست ترمز منچسترسیتی را بکشد و اختلاف نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده با این تیم را به کمتر از عدد۱۰ برساند.
ویژه
غائله کری‌خوانی وزیر ارتباطات برای استقلالی‌ها خوابید، اما شک نکنید به‌زودی یک داستان دیگر درست می‌شود و استقلالی‌ها یا پرسپولیسی‌ها فاز «به ما توهین شد» برمی‌دارند.
طی روزهای اخیر در رسانه‌هایی که برترین‌های نیم‌فصل را معرفی می‌کنند، عنوان دروازه‌بان برتر یا به حامد لک رسیده و یا به رشید مظاهری. هواداران سرخابی هم در این‌باره بحث و کشمکش‌هایی با هم دارند.
نقل قول
روزهای خوب حسن تفتیان نزدیک است؟ دونده سرعتی، همانی که با گرفتن سهمیه المپیک دوی 100متر در بازی‌های ریودوژانیرو تاریخ‌ساز شده بود، بعد از 2شکست در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی، چهره‌ای مغضوب شد، متهم شد که در کمپ و اردوهای فرانسه دلارها را برای هیچ هدر داده است.
هفته دوم از دور رفت مرحله یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان امشب و فرداشب در اروپا برگزار می‌شود و با توجه به اوضاع کرونایی و موج جدید ویروس چینی سابق و ویروس فعلی انگلیسی، برنامه بازی‌ها کمی پیچیده است. چلسی و اتلتیکو مادرید امشب در رومانی به مصاف هم می‌روند.
امید عالیشاه در آخرین هفته‌های نیم‌فصل به ترکیب پرسپولیس برگشت و بعد از مدت‌ها نمایش خوب و تأثیرگذاری هم در ترکیب سرخپوشان داشت.

چند ماه در هوا معلق بودم

گفت‌وگو با وحید امیری، مردی که می‌گوید غیبت در فینال لیگ قهرمانان آسیا، فوتبال و زندگی‌اش را تحت‌الشعاع قرار داده بود
وحید امیری بدون شک یکی از بهترین فوتبالیست‌های ایران است؛ فوتبالیستی محجوب، دونده، پرتلاش و سختکوش.
ویروس کومان۲۱-

ویروس کومان۲۱-

بارسلونا با رونالد کومان از هر تیم دیگری معمولی‌تر است
در روزی که مسی برای نخستین بار پس از 3تقابل با کادیس به این تیم گل زد و رکورد گلزنی به ۳۸تیم مختلف اسپانیایی را به‌نام خود ثبت کرد،بارسلونا باز هم نتوانست کادیس را ببرد و از قافله صدرنشینی باز ماند.
انتقام به سبک روملو
انتقام به سبک روملو
زلاتان تاوان تمسخر لوکاکو را داد
از زیبایی‌های فوتبال اروپا در این فصل تا قبل از‌ماه فوریه این بود که منچستریونایتد و آث میلان پس از سال‌ها در مسیر قهرمانی لیگ قرار گرفته بودند که فوریه این تصویر زیبا را از بین برد و هر دو تیم دوست‌داشتنی دوباره صدر را به رقبا واگذار کردند.
شرایط برای محمود فکری در استقلال خوب نیست و او تقریبا از سوی هیچ جناحی حمایت نمی‌شود.

نکته بازی/کمی هم با پا بازی کن!

این اواخر به دفعات اسم سیاوش یزدانی در فهرست مازاد استقلال برای نیم‌فصل مطرح شد، اما گویا قضیه منتفی شده و او همچنان در جمع آبی‌پوشان ماندگار است.

بزرگترین بازنده

بزرگ‌ترین انتقال فوتبال باشگاهی ایران پیش از آغاز لیگ بیستم مربوط به پیوستن محمد نادری از پرسپولیس به استقلال می‌شد.

شورای‌عالی رزومه‌سازی

حوالی سئول
دیروز خبر دادند که 6نفر جدید عضو شورای‌عالی ورزش کشور شده‌اند: رضا صالحی امیری، محمود خسروی وفا، محمدرضا داورزنی، فضل‌الله باقرزاده، مهدی علی نژاد و فریبا محمدیان.
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
علیرضا سرلک، کشتی‌گیر 57کیلویی تیم ملی کشتی آزاد تست کرونایش مثبت اعلام شد. روال پیش از هر اردو این است که کشتی‌گیران دعوت شده به اردوی تیم ملی یک روز زودتر در خوابگاه فدراسیون تیراندازی دور هم جمع می‌شوند، تست کرونا می‌دهند و پس از منفی شدن تست‌شان به خانه کشتی می‌روند.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جد‌‌‌‌‌‌‌‌‌ول 8167