• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 5 اسفند 1399
کد مطلب : 125181
+
-

زیر یک خم/ یک کرونایی در اردوی کشتی

 علیرضا سرلک، کشتی‌گیر 57کیلویی تیم ملی کشتی آزاد تست کرونایش مثبت اعلام شد. روال پیش از هر اردو این است که کشتی‌گیران دعوت شده به اردوی تیم ملی یک روز زودتر در خوابگاه فدراسیون تیراندازی دور هم جمع می‌شوند، تست کرونا می‌دهند و پس از منفی شدن تست‌شان به خانه کشتی می‌روند. کشتی‌گیران در تمام مدت اردو در محیط قرنطینه باقی می‌مانند و با کسی خارج از خانه کشتی در ارتباط نیستند. ولی حالا با مثبت شدن تست کرونای سرلک، باید بیشتر مراقب باشند چرا که در اردوی تیراندازی علیرضا سرلک با علیرضا کریمی، امین طاهری و مرتضی قیاسی هم اتاق بوده است.

دوپینگ و محرومیت 4ساله
دیروز جلسه رسیدگی به تخلفات کشتی‌گیران خاطی در لیگ کشتی که تست دوپینگ‌شان مثبت اعلام شده بود، برگزار شد. ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) از محرومیت 4 ساله امیررضا مجاوری کشتی‌گیر آزادکار به‌دلیل تخلف دوپینگ خبر داد. این کشتی‌گیر به‌دلیل مصرف ماده ممنوعه استیرویید آنابولیک به‌مدت 4 سال(از 29آذرماه 1399تا 28آذرماه 1403) از تمامی فعالیت‌های ورزشی محروم شد. البته مجاوری تنها کشتی‌گیر دوپینگی لیگ نیست. 2 کشتی‌گیر دیگر در لیست دوپینگی‌ها قرار دارند که پس از پایان زمان اعتراض آنها نامشان اعلام خواهد شد.

رباط پاره هادی‌پور
رباط پای آرمین هادی‌پور در رقابت‌های لیگ برتر تکواندو آسیب جدی دید و حضور این ورزشکار المپیکی در توکیو در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. البته هادی‌پور مصدومیت قبلی داشت و چند‌ماه پیش به پزشکان معتمد فدراسیون پزشکی ورزشی مراجعه کرده بود. پزشکان به او گفته بودند نیازی به جراحی نیست و این پارگی جزئی با فیزیوتراپی ترمیم خواهد شد. این دفعه ولی گفته‌اند باید پایش را جراحی کند. ظاهرا خودش و فدراسیون مخالف جراحی هستند. شنیده شده که این ورزشکار بعد از 3 ساعت معطلی و با پرداخت حق ویزیت توانسته پزشک موردنظر را ببیند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید