• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 5 اسفند 1399
کد مطلب : 125223
+
-

عالیشاه: بهترین بازی‌ فصل‌مان را انجام دادیم

عالیشاه: بهترین بازی‌ فصل‌مان را انجام دادیم

محمد زارعی_خبرنگار

امید عالیشاه در آخرین هفته‌های نیم‌فصل به ترکیب پرسپولیس برگشت و بعد از مدت‌ها نمایش خوب و تأثیرگذاری هم در ترکیب سرخپوشان داشت. او در بازی پایانی با گل‌گهر هم برای تیمش درخشان ظاهر شد و توانست دومین گل فصلش را هم بزند. امید حالا به‌عنوان یکی از بازیکنان قابل‌اتکای سرخپوشان می‌تواند گره‌گشای تیم یحیی در مسابقات پیش رو باشد. مهاجم پرسپولیس بعد از بازگشت از سیرجان در گفت‌وگو با همشهری پیرامون شرایط این روزهای خود و تیمش صحبت کرد.

  بازی با گل‌گهر بهترین بازی ما بود
خدا را شکر توانستیم به 3امتیاز ارزشمند دست پیدا کنیم، اگرچه اصلاً بازی آسانی نبود. گل‌گهر از مربی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد اما به‌نظرم ما توانستیم با تدابیر کادر فنی و تلاشی که بازیکنان در داخل زمین داشتند به یک پیروزی دلچسب برسیم. بردی که مطمئنا هواداران هم از دیدن آن لذت بردند. فکر می‌کنم در هفته‌های اخیر تیم پرسپولیس بازی‌های خوبی انجام داد که بهترینش مقابل گل‌گهر بود. الحمدالله با یک نتیجه خوب توانستیم 3امتیاز را بگیریم.

  قهرمانی نیم‌فصل برایمان مهم بود
درست است که به قهرمان نیم‌فصل جام نمی‌دهند اما اینکه توانستیم با صدرنشینی نیم‌فصل را تمام کنیم با توجه به شرایطی که در جدول داشتیم خیلی برایمان مهم بود. الحمدالله این اتفاق افتاد. البته مهم این است که این روند ادامه داشته باشد. تمام هم و غم من این است که برای تیمم مثمرثمر باشم. افتخار می‌کنم برای پرسپولیس بازی می‌کنم. هدف تیم و من این است که با عملکردمان دل هواداران را شاد کنیم. این از همه‌‌چیز برایمان مهم‌تر است.

  با تیم جوان و جنگنده‌ای بازی داریم
در شروع نیم‌فصل دوم باید به مصاف سایپا برویم. سایپا هم تیم خوبی است که بازیکنان جوان و جنگنده‌ای دارد و مطمئنا با انگیزه جلوی پرسپولیس بازی خواهد کرد. هر بازی لیگ شرایط سخت خودش را دارد. اما ما پرسپولیس هستیم و تلاش می‌کنیم برای اینکه صدرنشینی خود را حفظ کنیم در این مسابقه برنده بازی شویم.

این خبر را به اشتراک بگذارید