• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 5 اسفند 1399
کد مطلب : 125247
+
-

انتقام به سبک روملو

زلاتان تاوان تمسخر لوکاکو را داد

انتقام به سبک روملو

از زیبایی‌های فوتبال اروپا در این فصل تا قبل از‌ماه فوریه این بود که منچستریونایتد و آث میلان پس از سال‌ها در مسیر قهرمانی لیگ قرار گرفته بودند که فوریه این تصویر زیبا را از بین برد و هر دو تیم دوست‌داشتنی دوباره صدر را به رقبا واگذار کردند. میلان باز هم در یک بازی بزرگ بازنده از زمین بیرون آمد. شکست سنگین 3 بر صفر پریشب در داربی میلان دومین باخت پیاپی روسونری مقابل اینتر بود که باخت قبلی موجب حذف از کوپا ایتالیا شد و این یکی باعث از دست رفتن کامل صدر جدول با ۴امتیاز اختلاف نسبت به رقیب همشهری. این هشتاد و دومین برد اینتر در داربی میلان بود در برابر ۷۶پیروزی میلانی‌ها.

    زلاتان
نکته فراورزشی این مسابقه تقابل دوباره و انتقام‌گیری لوکاکو از زلاتان ایبراهیموویچ بود. زلاتان در بازی حذفی لوکاکو را مسخره و مادرش را به جادوگری متهم کرده بود که رفتار او باعث عصبانیت شدید بازیکن بلژیکی شد و لوکاکو زلاتان را تهدید به قتل کرد. مهاجم آفریقایی تیم ملی بلژیک که پاس‌گل اول را به لائوتارو مارتینس داده بود خودش گل سوم را زد و بعد از گل آنچنان از خود بیخود شد که سمت ایبرا رفت و با لحنی رکیک از او خواست که نگاهش کند و با زبان نامناسبی یادآوری کرد که به او گفته بود. شاید منظورش از کشتن زلاتان همین گل بوده و مقصود دیگری نداشته. زلاتان در نیمه دوم به درخواست خودش و به‌دلیل مصدومیت خفیف تعویض شد. او اگر مصدوم هم نباشد از 10 روز دیگر در دسترس نخواهد بود و از 2مارس تا 6مارس میهمان جشنواره موسیقی سانرمو خواهد بود.

   لوکاکو
لوکاکو در هر 4داربی دلامادونینای اخیر در سری‌آ موفق به گلزنی شده که آخرین بار بنیتو لورنتزی در سال1950برای اینتر چنین رکوردی به ثبت رسانده بود. او بدون احتساب بازی دیشب یوونتوس با ۱۷گل زده به‌تنهایی در صدر جدول گلزنان بود؛ یکی بالاتر از رونالدو و هر دو ۴گل خود را از روی نقطه پنالتی زده‌اند.

   لائوتارو
لائوتارو، بازیکن محبوب بارسلونا هم تعداد گل‌هایش را به یک قدمی زلاتان ۱۴گله رساند. از زمانی که لائوتارو مارتینس جای ایکاردی را در نوک حمله اینتر گرفته، به تیم‌های بزرگی نظیر رئال مادرید، بارسلونا، دورتموند، یوونتوس، میلان، ناپولی، آتالانتا و لاتزیو گل زده است.

   خط حمله
درخشش روملو و زوج آرژانتینی‌اش در خط حمله باعث شده که اینتر یک رکورد دیگر هم بزند. اینتر در 23بازی این فصل سری‌آ موفق به ثبت 57گل شده که دست‌کم در ۷۰سال اخیر بی‌سابقه است. این تیم در ۶ بازی اخیر در لیگ ۵ کلین شیت داشته و تنها برابر لاتزیو گل دریافت کرده.

   دوناروما
دوناروما هم با وجود تقصیر در این باخت سنگین یک رکورد شخصی ثبت کرد و با 21سال و 361روز سن به رکورد 200بازی در سری آ رسید. بوفون در 24سالگی به این تعداد بازی در لیگ رسیده بود. ربیچ هم برای پنجاهمین بار پیراهن میلان را در یک دیدار رسمی بر تن کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :