02
سه شنبه 14 فروردین 1403
شماره 9059
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ایران به روسیه درباره حمله تروریستی هشدار داده بود؟

خبر
خبرگزاری رویترز در گزارشی به نقل از 3منبع ناشناس، ادعا کرد ایران پیش از حمله مرگبار اخیر به سالن کنسرت در حومه مسکو، اطلاعاتی را درباره احتمال یک عملیات تروریستی قریب‌الوقوع در خاک روسیه در اختیار این کشور قرار داده بود.
ویژه
سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور با تأکید بر ضرورت پرهیز از اختلافات سیاسی در جامعه اسلامی، اظهارکرد: دولت مردمی معتقد است بالا‌بردن آستانه تحمل برای شنیدن نقد مصلحانه و منصفانه برخلاف تهمت، تخریب و اتهام، می‌تواند مشکلات را حل کند.
رهبری
دیدار رهبران جبهه مقاومت فلسطینی با رهبرمعظم‌انقلاب ازجمله برنامه‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نخستین روزهای فروردین‌ماه 1403بود.

همه با هم برای رونق تولید

ضرورت نقش‌آفرینی مردم در اقتصاد و دستاوردهای مشارکت اقتصادی مردم، در بیانات رهبر معظم انقلاب
گزارش
سال1403درحالی آغاز شد که رهبرمعظم‌انقلاب در پیام نوروزی‌شان به مناسبت حلول سال نو و همچنین در جریان دیدار نوروزی با قشرهای مختلف مردم به بیان راهبردهای اساسی پیش روی کشور در سال جدیدپرداختند و الزام‌های تحقق شعار سال را تشریح کردند.

خبرهای کوتاه از دنیای سیاست

روسای‌جمهور ایران و ترکیه در گفت‌وگوی تلفنی بر ضرورت پیگیری و اجرای توافق‌ها و عمل به تعهدات برای تقویت هرچه بیشتر مناسبات 2کشور، تامین منافع و افزایش وحدت و انسجام در میان امت اسلامی تأکید کردند.
نقل قول/ ارتقای امنیت مرزهای شرقی
امنیت مرزهای شرقی کشور با راهکارهای نوین تقویت می‌شود. امیرمحمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع با تأکید بر اینکه هیچ کشوری به اندازه ایران در مرزهای خود امنیت ندارد، اعلام کرد: امنیت مرزهای شرقی کشور با استفاده از تجهیزات نوین، دوربین‌های پیشرفته، بالگردها، پهپادها و ریزپرنده‌ها ارتقا می‌یابد.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
در ششمین روز فروردین‌ماه 1403و در شب ولادت باسعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبیع، جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب فارسی با رهبرمعظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.