07
سه شنبه 14 فروردین 1403
شماره 9059
بیست و چهار
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
جمشید جهانزاده که مهم‌ترین آثار سینمایی‌اش را در همکاری با محمد بزرگ‌نیا تجربه کرده در گفت‌وگویی با برنامه تاریخ شفاهی موزه سینما گفت: من معتقدم محمد بزرگ‌نیا از کارگردان‌هایی است که باید دوباره دعوت به‌کار شود و بودجه مناسبی برای فیلمسازی در اختیار او قرار داده شود.
سعید راد، بازیگر قدیمی سینمای ایران، که شهره به چالاکی و تناسب اندام بود، 8 ماه است که در بستر بیماری افتاده است.
از همان آغاز تولید مخفیانه معلوم بود که مجموعه تلویزیونی «حشاشین» جنجالی خواهد بود. سریالی که به زندگی و مبارزات حسن صباح چهره ناشناخته تاریخ ایران و جهان اسلام می‌پردازد.

«مهمونی»‌ و «زیرخاکی» اول شدند

شکست ده‌نمکی و طالبی در نوروز
گزارش
«رستگاری»، «هفت سر اژدها» و فصل چهارم «زیرخاکی» در میان سریال‌های نوروزی و ویژه رمضان جزو مجموعه‌های مهم بودند؛ به‌نظر می‌رسد «زیرخاکی» جلیل سامان توانست باز هم منجی تلویزیون در روزهای تعطیل باشد.
خداحافظی با بازیگری

خداحافظی با بازیگری

مرجانه گلچین، بازیگر سینما و تلویزیون، از خداحافظی خود با دنیای بازیگری پس از ۴۶ سال خبر داد.
مخاطب ملی برای «آپاراتچي»
مخاطب ملی برای «آپاراتچي»
«آپاراتچی» که این روزها روی پرده سینماهاست برداشتی آزاد از رمانی با همین نام نوشته روح‌الله رشیدی است و دلبستگی‌های یک نقاش ساختمان عاشق سینما را روایت می‌کند که در تولید چند فیلم کوتاه موفق شده و در آرزوی ساختن نخستین فیلم سینمایی خودش است.
ایرج راد، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون: امیدوارم امسال هنرمندان بتوانند سالی پربار داشته باشند و با هنر خود فرهنگ عامه، فرهنگ زندگی و جامعه را روی صحنه بیاورند و به‌ویژه آثار باارزش و همچنین نمایش‌های ایرانی و ملی به نمایش گذاشته شود.