• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
چهار شنبه 10 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99471
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/QW7KM
+
-

تصادف اتوبوس و تریلی جان 12نفر را گرفت

بامداد خونین سربیشه

بامداد خونین سربیشه


تصادف اتوبوس و تریلی در محور درح به سربیشه در استان خراسان جنوبی حادثه دلخراشی را رقم زد و به جان‌باختن 12نفر و مصدومیت 8سرنشین دیگر اتوبوس منجر شد.
به گزارش همشهری، صبح دیروز اتوبوسی با 20سرنشین از روستای لانو به سوی سربیشه به راه افتاد. ساعت حدود 6:40 بود و بیشتر سرنشینان اتوبوس در خواب بودند که ناگهان حادثه هولناکی اتفاق افتاد. در شرایطی که اتوبوس در مسیر خود حرکت می‌کرد ناگهان با یک تریلی که حامل پیاز بود به‌شدت برخورد کرد. شدت این تصادف به حدی بود که نه‌تنها اتوبوس واژگون شد، بلکه سقف آن به‌طور کامل از بین رفت. کابین تریلی نیز مچاله و بار پیاز آن سطح جاده را پر کرد.
در شرایطی که هنوز سرنوشت سرنشینان اتوبوس و تریلی به‌طور دقیق مشخص نبود، گروه‌های امداد و نجات راهی محل حادثه شدند.
محمد حمزه اسعدزاده، معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی در این‌باره گفت: به‌دنبال این تصادف 6تیم هلال‌احمر شامل؛ 3تیم از سربیشه، یک تیم از درح، یک تیم از درمیان و یک تیم از بیرجند برای امدادرسانی به مصدومان راهی محور درح به سربیشه شدند. وی ادامه داد: شرایط سرنشینان اتوبوس وخیم بود و بررسی‌ها نشان می‌داد دست‌کم 12نفر شامل 10سرنشین اتوبوس و راننده و کمک تریلی جان خود را از دست داده‌اند. همچنین تعداد دیگری مصدوم شده بودند که با استفاده از آمبولانس و یک بالگرد امداد به مراکز درمانی منتقل شدند.
سرهنگ علیرضا رضایی، رئیس پلیس راه خراسان جنوبی نیز در این‌باره به ایسنا گفت: این حادثه ساعت۶:۴۰ امروز در کیلومتر۷۵ محور سربیشه به ماهیرود رخ داد و اتوبوس از روستای لانو به سمت سربیشه در حرکت بود که با یک دستگاه کشنده ولو حامل بار پیاز برخورد کرد. وی درباره علت وقوع حادثه نیز گفت: هنوز به‌طور دقیق علت وقوع حادثه مشخص نشده اما کارشناسان در حال بررسی حادثه هستند و به‌زودی علت این حادثه هولناک اعلام خواهد شد.
این سانحه رانندگی در شرایطی رخ داد که دست‌کم 8نفر دیگر از سرنشینان اتوبوس نیز مصدوم شدند. علیرضا عباسی، معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان‌جنوبی‌، در این‌باره گفت: تصادف تریلی با اتوبوس در محور درح به سربیشه 8مصدوم برجای گذاشت که حال 2نفر از مصدومان، وخیم گزارش شده است. وی ادامه داد: از 8مصدوم این حادثه، 2خانم به‌علت وخامت حال ناشی از ضربه به سر و عدم‌هوشیاری با بالگرد و یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام رضا(ع) در بیرجند منتقل شدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :