• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 7 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99152
+
-

با مردم

با مردم









دفاتر پیشخوان، مردم را به سمت کارگزاری خاصی هدایت می‌‌کنند
چرا کسی با دفاتر پیشخوان دولت که بعضا تخلف می‌کنند برخورد نمی‌کند؟ برخی از این دفاتر مشتریانی را که برای ثبت‌نام در سجام و احراز هویت مراجعه می‌کنند، به کارگزاری خاصی هدایت می‌کنند و اگر هم به آنها انتقاد کنید می‌گویند دیگر کارگزاری‌ها شلوغ هستند و امکان دارد نتوانید ثبت نام کنید!
کاوه از تهران 

اورژانس کرج چرا بیماران را به زایشگاه می‌برد
اورژانس کرج، مادربزرگ بیمار ما را به‌جای هر بیمارستان دیگری به زایشگاه کمالی برد؛ درحالی‌که مادربزرگ ما علائم کرونا داشت و از اول باید به بیمارستان مخصوص کرونایی‌ها هدایت می‌شد. واقعا درست است که بیمار کرونایی را به زایشگاه ببرند که پر از زائو و نوزاد است؟
یکتاپور از کرج

ربنای شجریان را از صدا و سیما پخش کنند
حالا که حال دل‌هایمان به‌خاطر مرگ‌ومیر ناشی از کرونا و اتفاقات ناراحت‌کننده در سطح جهان و ایران ابری است، صدا و سیما دست از لجبازی بردارد و ربنای شجریان را در ساعات افطار پخش کند، بلکه بهتر شویم. کرونا ثابت کرد هیچ‌چیز این جهان ماندگار نیست و کینه‌ورزی و بی‌مهری عاقبت خوشی ندارد.
پیری از تهران 

چرا نان در خوزستان اول‌ ماه رمضان گران شد؟
واقعا اوج کج‌سلیقگی و بی‌تدبیری است که در آستانه ‌ماه مبارک با وجود گرانی‌های کمرشکن، شیوع ویروس کرونا که هزینه‌های زندگی را مضاعف کرده، بیکاری گسترده و کاهش قدرت خرید مردم، نان به‌عنوان اصلی‌ترین کالا در سبد خانوارها در استان خوزستان گران شود! واقعا نمی‌شد یک‌ ماه دیگر صبر کنند؟
هلالی از اهواز

کار با نرم‌افزار شاد یعنی دوباره کاری
این همه انتقاد از نرم‌افزار شاد کردیم نه‌تنها بهتر نشد، بلکه هرقدر بچه‌های بیشتری به این نرم افزار می‌پیوندند، کندی سرعت آن بیشتر هم می‌شود. از 2 روز قبل که تدریس و امتحان کلاس پسرم از طریق شاد شروع شده، برای ارسال هر تصویر تکلیفی کلی معطلی داریم و بعد اعصاب خردی که حالا ارسال شد یا نه؟ اغلب هم دست آخر معلم پیام می‌دهد کسانی که موفق به ارسال نشدند به گروه واتس‌اپ کلاس ارسال کنند! چرا با ما این کار را می‌کنید؟
مرجان از تهران

برخی ژست احیای دریاچه ارومیه را می‌گیرند
واقعیت این است که دریاچه ارومیه را خواست الهی دوباره احیا کرده است وگرنه اگر سدها پر نمی‌شد یا بارندگی به اندازه کافی نبود، حتما همان جای چند سال قبل بود و طرح‌های مسئولان هم همچنان روی کاغذ بودند. اینکه مدام در اخبار می‌گویند طرح احیای دریاچه ارومیه این میزان اجرا شد و... چندان ربطی به بندگان خدا ندارد، بلکه کار پروردگار عالمیان است.
زکریا از ارومیه

ارائه برخی درس‌ها به‌صورت آنلاین بیهوده است
دانشجوی رشته اینترنت و شبکه‌های گسترده دانشگاه علمی‌وکاربردی هستم که بعد از شیوع کرونا دانشگاهمان سعی می‌کند به‌صورت آنلاین درس ها را ارائه می‌کند، اما واقعیت این است که مثلا ارائه درسی با عنوان مدار منطقی که باید عملی ارائه شود، به‌صورت آنلاین بی‌فایده است. همانطور که از نام رشته ما برمی‌آید اغلب دروس باید عملی باشند و ارائه آنلاین عملا هدر دادن هزینه اینترنت و وقت است.
امینی از تهران 

چشم‌مان برای دریافت تسهیلات سفید شد
از آبان ‌ماه سال گذشته برای دریافت تسهیلات اشتغال ثبت‌نام کرده و اقدمات لازم را انجام داده‌ایم، اما پروسه دریافت مدارک و تأیید و پرداخت بانک‌ها آنقدر طولانی است که دست روی دست گذاشته‌ایم و زمینی که قرار بود ‌اکنون زیرکشت باشد همانطور بایر مانده است. واقعا چشم‌مان برای دریافت تسهیلات اشتغال سفید شد و پشیمان شده‌ایم که کاش شهر را ول نمی‌کردیم و هوس کشاورزی به سرمان نمی‌زد.
کوثری از رشت 

ایستگاه راه‌آهن نازیبای گرمسار
به‌رغم امکان زیباسازی و توسعه ایستگاه گرمسار و توقف طولانی مدت قطارهای مقاصد مختلف در این ایستگاه، به زیباسازی این ایستگاه توجه نشده است. از مسئولان راه‌آهن جمهوری اسلامی توقع داریم نسبت به زیباسازی این ایستگاه قدیمی اقدام کنند.
اعلایی از گرمسار

نرم‌افزار شاد فقط وقت و هزینه را هدر می‌دهد
مسئولان مدام از اتصال دانش‌آموزان به نرم‌افزار شاد آمار می دهند، اما واقعیت این است که این نرم‌افزار وقت تلف‌کن است و باعث نارضایتی دانش‌آموزان و معلمان شده است. فرزند من و سایر دانش‌آموزان همکلاسی‌اش با استفاده از تلگرام به سادگی در حال تبادل اطلاعات و آموزش دروس هستند و گویا فقط برای تکمیل آمار مسئولان معلم بیچاره‌شان مجبور است چند ساعتی وقت پای نرم افزار شاد بگذارد.
سودمند از تهران 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید