• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
چهار شنبه 3 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 98856
+
-

جادوگران مصدوم جعبه جادو

گزارش
جادوگران مصدوم جعبه جادو

مسعود میر- روزنامه‌نگار

عادل که رفت انگار عدالت کفه‌های محبــوبیــت مجری‌های تلویزیون هم به هم خورد، دومینوی تغییر شروع شد و حالا ماه‌ها بعد از اینکه تلویزیون اول خودش و بعد هم مخاطبان را از ۹۰ محروم کرده حالا درجه بحران مجریان سیما به صد نزدیک می‌شود. بحران‌هایی که فارغ از دلایل پیدایش‌شان، رسما تلویزیون را با دست خالی و کوله‌ای پرحاشیه به سوی فردا هل می‌دهد.
 
خونه‌بازی به جای خنده‌بازی
رامبد جوان بعد از پدرشدن در کانادا انگار دیگر همان مرد خوش خنده خندوانه نشد، البته نه برای مردم که آنها همیشه دوستش داشته‌اند بلکه برای مدیران جام‌جم. نتیجه اینکه کرونا شد بهانه و خندوانه ساخته نشد و رامبد پناه برد به فضای مجازی و خونه‌بازی را ساخت. برنامه‌ای که بیش از هرچیز نشان از شاخ شدن اینستاگرام برای تلویزیونی داشت که اگر خودش را ترمیم نکند به راحتی مخاطبانش را به کاربران فضای مجازی می‌بازد.
خندوانه فعلا ساخته نمی‌شود و رامبدجوان از گردونه مجریان سیما فعلا کنار گذاشته شده است.
 
حالا دستمزد، حالا خورشید
رشیدپور اصلا روحش هم خبر نداشت که چطور ناگهان توسط یک فعال توییتری بدل می‌شود به مافیای دستمزد در تلویزیون. مجری حالا خورشید از کمک به فقرا گفت و رفتن به بقالی‌ها و پول سپردن به آنها برای کمک به مشتریان فقیر اما یک به‌اصطلاح فعال سیاسی که به شهادت متن‌های قدیم صفحه مجازی‌اش تا چندسال پیش به‌جای تحلیل فقط توهین می‌کرد و حالا مدتی است برای بعضی‌ها عزیز شده، خیرخواهی رشیدپور را به رگبار دروغ و استفاده از بیت‌المال بست.
کار آنقدر بالا گرفت که روابط عمومی سیما و شبکه مربوطه دست به‌کار شدند و آمار و ارقام را منتشر کردند تا مشخص شود رشیدپور با حالا خورشید آنقدرها هم که گفتند پول درنیاورده است.
حالا اما مشخص است که رضا رشیدپور به‌عنوان یکی از جادوگران پرمخاطب جعبه جادو حال و روز خوشی ندارد.
 
دورهمی با رقص نور
مهران مدیری انگار حوصله خودش را هم ندارد. او برای برنامه و سریال‌هایش همیشه سقف دستمزد در تلویزیون را جابه‌جا کرده و همیشه نورچشم بوده است. از نوروز و چند اعتراض به سانسور برخی بخش‌های دورهمی که بگذریم اما می‌رسیم به یک انتقام جانانه از سوی مدیری، از کجا؟ از تلویزیونی که او در آن شده مهران مدیری. جناب مدیری در یکی از همین برنامه‌های اخیر دورهمی اعلام کرد که تلویزیون خانه‌اش را فروخته و جایش رقص نور خریده است. این شیطنت کلامی از سوی او در اعتراض به پخش چندباره آثارش از سیما در حالی پخش شد که همه می‌دانند تلویزیون مالک آن آثار است و اگر جناب مهران‌خان مثل بسیاری از ما به رویه کلی تلویزیون انتقاد دارد بهتر است نمک سیما را نخورد و البته با نمکدان هم شوخی نکند. حالا باید منتظر دورهمی مدیران سیما برای برون‌رفت از این وضعیت در مواجهه با یکی دیگر از جادوگران جذب مخاطب در تلویزیون بود.
 
مثل‌ماه عسل
خبر خیلی کوتاه است. ماه عسل بعد از سال‌ها از کنداکتور برنامه‌های رمضانی شبکه3  بیرون گذاشته شد و به‌جایش مثل‌ماه پخش می‌شود. نتیجه از خبر: احسان علیخانی هم فعلا در تلویزیون آفتابی و مهتابی نخواهد شد.
بحران مجری‌ها جدی است...

این خبر را به اشتراک بگذارید