• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 1 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 98717
+
-

صدای استان‌ها

    تفاوت حقوق نیروهای رسمی و قراردادی
در یک اداره دولتی در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کنم. در سال جدید حقوق کارکنان رسمی افزایش یافته است، اما قراردادی‌ها هیچ افزایش حقوقی نداشته‌اند. چرا بین نیروهای رسمی و قراردادی عدالت رعایت نمی‌شود؟

یک شهروند از کهگیلویه‌وبویراحمد

    درخواست از بانک‌ها
از مسئولان می‌خواهم برای کاهش مراجعه مردم به بانک‌ها و جلوگیری از ازدحام و شیوع بیماری کرونا، سقف کارت به کارت را از 3 میلیون تومان افزایش دهند.
یک شهروند از البرز

پاسخ همشهری: این افزایش مدت‌هاست که انجام شده و اکنون 10میلیون تومان است.

    قبض نوسازی به منازل نمی‌آید
یکی از ساکنان شمال شرق تهران هستم و در شهرک نفت مینی‌سیتی ساکنم. چند سالی است قبض عوارض نوسازی به منازل ما ارسال نمی‌شود و ناچار هستیم برای پرداخت عوارض به شهرداری منطقه 1 مراجعه کنیم. مراجعه حضوری برای من که بازنشسته هستم سخت است. شهرداری فکری برای این مشکل بکند.
یک شهروند از تهران

    وظیفه صداوسیما در دوران کرونا
صدا و سیما به ویژه تلویزیون در روزهای قرنطینه باید برنامه‌های خوبی پخش می‌کرد تا مردم جذب شوند و در زمان خانه‌‌نشینی از آن استفاده کنند.
یک شهروند از مازندران

    نخاله‌های ساختمانی در آ‌ب‌پخش
شهرستان آب‌پخش مناطق گردشگری زیادی دارد، اما وجود نخاله‌های ساختمانی تصویر نامناسبی از این شهرستان ایجاد کرده. شورای شهری‌ها بارها وعده دادند که به این مشکل رسیدگی می‌کنند،‌ اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است. لطفا گزارشی در این باره تهیه کنید تا شاید مشکل رفع شود.
یک شهروند از بوشهر

   تغییر کاربری فضای سبز شهرک فرهنگیان
از ساکنان شهرک فرهنگیان در شرق تهران هستم. 85 سال پیش واحدهای مسکونی را خریدیم. در این شهرک زمینی را برای زمین ورزشی ساکنان در نظر گرفتند که مورد استفاده قرار می‌گیرد. حدود 500 متر زمین هم برای بوستان در نظر گرفته شد. مدتی است اعضای سابق تعاونی مسکن که آپارتمان‌هایشان را فروخته‌اند و از اینجا رفته‌اند، اقدام به سندسازی تغییر کاربری زمین ورزشی و فضای سبز را کرده‌اند. از مسئولان درخواست پیگیری را دارم.
یک شهروند از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید