• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 30 فروردین 1399
کد مطلب : 98506
+
-

نژادفلاح: چرا به برانکو بی‌احترامی می‌کنید؟

من با قطبی تمام کرده بودم نه برانکو/ درخشان خودش گفت مرا اخراج کنید

نژادفلاح: چرا به برانکو بی‌احترامی می‌کنید؟

حمیدرضا علی‌پور

محمد حسین نژادفلاح یکی از ‌ده‌ها مدیری است که اگر فوتبال این مملکت چارچوب درست و مشخصی داشت، شاید در خواب هم نمی‌دید که روزی مدیرعامل تیم پرطرفداری مثل پرسپولیس شود.شاید بسیاری او را با انتخاب برانکو به‌عنوان سرمربی تیم پرسپولیس به یاد بیاورند و به همین دلیل ستایش‌اش کنند، اما کسانی که اتفاقات آن روزهای پرسپولیس را از نزدیک دنبال کرده‌اند، مدعی‌اند که انتخاب برانکو به پیشنهاد و اصرار امیررضا خادم، معاون وقت وزارت ورزش و جوانان بوده است. نژادفلاح در گفت‌وگو با همشهری تأیید می‌کند که در آن مقطع نمی‌خواسته حمید درخشان را اخراج کند.گفت‌وگوی همشهری با نژادفلاح را که این روزها ناباورانه شایعه مدیرعاملی‌اش در پرسپولیس، دوباره سر زبان‌ها افتاده است، بخوانید.

  با قطبی تمام کرده بودیم نه برانکو
نژادفلاح درخصوص جذب برانکو در سال94 گفت: «در آن سال‌ها پرسپولیس حتی نزدیک بود به لیگ‌یک سقوط کند و هواداران بسیار عصبانی بودند. به همین دلیل به سراغ یک مربی خارجی رفتیم و جالب است بدانید که با قطبی تمام کرده بودیم و قرار بود قطبی به ایران بیاید اما در آخرین لحظه این انتقال انجام نشد و سراغ برانکو رفتیم. بدون هیچ واسطه‌ای مستقیم با خود او مذاکره کردم و او قبول کرد به ایران بیاید.»

  مادر قطبی گفت دستت را می‌بوسم
زمانی که برای نخستین‌بار قطبی به ایران آمد، من عضو هیأت‌مدیره بودم و برای استقبال قطبی به فرودگاه رفتم. در فرودگاه مادر قطبی به من گفت: «من به شما مدیونم و تا آخر عمرم تو را دعا می‌کنم و دستت را می‌بوسم که پسرم را بعد از سال‌ها به من برگرداندی.»

   درخشان خودش گفت مرا اخراج کنید
مدیرعامل سابق سرخپوشان در مورد برکناری درخشان، گفت: «باید این مسئله را بگویم که من درخشان را اخراج نکردم و برعکس به درخشان گفتم که حالا باید چه کاری انجام دهیم. او به من گفت: مرا اخراج کنید چون هوادار دیگر نمی‌گذارد کارم را انجام بدهم.»

  چرا به برانکو بی‌احترامی می‌کنید؟
نژادفلاح در مورد برکناری برانکو گفت: «واقعا می‌خواهم از مدیران پرسپولیس سؤال کنم چرا به برانکو بی‌احترامی می‌کنید؟ کارتان به جایی رسیده ‌که به جای دادن پول برانکو، از او شکایت می‌کنید؟ این بی‌احترامی به ایران است. من واقعا از این بابت از برانکو عذرخواهی می‌کنم. مطمئنم که او دوباره روزی به ایران بازخواهد گشت و امیدوارم که وقتی برگشت به‌خاطر پرسپولیس یا تیم ملی باشد.»

  مثل طاهری شریک وزیر نبودم که برکنار نشوم
مدیرعامل سابق پرسپولیس درباره برکناری خودش گفت: «بعد از آمدن طاهری اوضاع به‌قدری خراب بود که رابطه او با دوست و شریکش خراب شد و من روی کار آمدم. اما بعد از اینکه پرسپولیس به اوج برگشت، وزیر دوباره با طاهری دوست شد و مرا برکنار کردند تا طاهری روی کار بیاید. اگر مثل طاهری شریک وزیر بودم، حالا همچنان مدیرعامل پرسپولیس
 می‌ماندم.»

این خبر را به اشتراک بگذارید