• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 30 فروردین 1399
کد مطلب : 98435
+
-

با مردم

با مردم






رسیدگی به بهداشت فردی و اجتماعی همیشگی باشد
کرونا درس عبرتی برای همه جهانیان به‌خصوص مردم عزیز کشور ما و به‌ویژه مسئولان باشد و بعد از شکست آن نیز رسیدگی به بهداشت فردی و بهداشت محیط کار و زندگی و همه اماکن با فراهم کردن زیرساخت‌ها و تخصیص امکانات به‌طور جدی ادامه یابد.
رنجبر از کرمانشاه 

دست قاچاقچیان کالا و اخلاگران اقتصادی کوتاه شود
قاچاق کالا و مزاحمت دست‌های ناپاک مفسدان و اخلالگران اقتصادی از موانع به سرانجام رسیدن اهداف جهش تولید است؛ لذا مسئولان محترم قبل از تهیه و تأمین کامل امکانات تولید و شروع این جهش، موانع پیش روی این عرصه را محو کنند.
نوحی از تهران 

هزینه آب و برق را چند ماهی رایگان کنند
حالا که اوضاع اقتصادی افتضاح است، نمایندگان مجلس طرحی تصویب کرده و آن را برای اجرا به دولت ابلاغ کنند؛ مبنی بر اینکه آب و برق اقشار متوسط و ضعیف چند ماهی رایگان باشد نه اینکه فقط حرف بزنند که خوب است چنین بشود یا چنان بشود.
رحیمی از تالش

کرونا بالاخره تمام می‌شود اما اهمال‌کاران چه خواهند کرد
زمستان رفته و روسیاهی‌ها به زغال مانده است؛ به‌هرحال کرونا هم می‌رود و شرمندگی ابدی برای کسانی می‌ماند که در به‌وجود آوردن آن از هر کشوری سهیم بوده‌اند یا کسانی که با کوتاهی و اهمال جهت اطلاع‌رسانی عمومی و بی‌توجهی به عواقب و عوارض آن، سهوا یا عمدا باعث فراگیری‌اش شده‌اند. قطعا اگر مردم هم از گناه این اقشار بگذرند، خداوند قادر متعال نخواهد گذشت.
محمود بلیغیان از اصفهان

آشفته‌بازار دارویی کشور را کنترل کنند
آشفته‌بازار دارویی کشور قبل از کرونا بود، بعد از آن بدتر شد! گویا مسئولان هم بی‌تفاوت شده‌اند و بعضی شرکت‌های دارویی هم از موقعیت نابسامان فعلی نهایت سوءاستفاده را کرده و اخیرا حتی خودشان را ملزم به درج قیمت روی جعبه‌های دارو نمی‌دانند. از طرفی داروخانه‌ها هم با سوءاستفاده از گیجی بازار، دارو را به قیمت‌های متفا‌وت با یکدیگر و گران‌تر از معمول و همراه با ترفند غیرعادلانه حق فنی به چند برابر قیمت می‌فروشند. مسئولان به داد برسند تا قرص ساده‌ای مثل آزیترومایسین را با 6 برابر قیمت قبل از عید نخریم.
اکبری صحت از تهران 

صداوسیما دست از پخش فیلم‌های تکراری بردارد
صداوسیما خوب است در این زمان کرونایی که مردم در خانه هستند فیلم‌های تکراری پخش نکند و کمی برای آرامش روان مردم گام ‌بردارد. اینکه در ساعت اوج پخش یا تبلیغات دارد یا میزگرد واقعا تأسف‌بار است. گاهی همزمان 6کانال میزگرد دارند؛ این چه مدل ارائه خدمت به مردمی است که از پول‌های آنها خرج صدا و سیمای ملی تأمین می‌شود.
معصومی از مراغه
 
تکلیف راننده اتوبوس‌های خصوصی بیکار چیست
راننده اتوبوس بخش خصوصی در فردیس و روزمزد هستم که بیمه و شغل دیگری ندارم. از اواخر اسفند بیکارم و برای خرج روزانه خانواده 5نفره‌ام معطل هستم. طبیعتا به‌دلیل روزمزد بودن در سال‌های گذشته امکان پس‌انداز هم نداشته‌ام و شرمنده زن و فرزندانم هستم. مسئولان فکری برای امثال من بکنند که تعدادمان هم کم نیست.
هادی رضایی آورزمان از فردیس کرج

سلبریتی‌ها و افراد معروف بنام به افراد بی‌بضاعت کمک کنند
این روزها تعداد زیادی از افراد بیکار شده‌اند و افراد متوسط جامعه هم واقعا در حد اداره زندگی خود به سختی روزگار می‌گذرانند. در شرایطی که دولت‌ها در همه جای دنیا در فشار هستند، توقع بیشتری از خیرین و چهره‌های مشهور و بنام می‌رود که به داد افراد بی‌بضاعت و کم‌درآمد برسند. واقعا در اطراف ما بسیاری افراد هستند که ما کاری از دستمان برایشان برنمی‌آید و باید افرادی مثل ورزشکاران، هنرپیشه‌ها و افراد خیر و بازار برای کمک به آنها وارد کارزار شوند.
مرضیه از تهران 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید