• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 30 فروردین 1399
کد مطلب : 98425
+
-

زن جوان برای فرار از ماشین مرد شیطان‌صفت نقشه زیرکانه‌ای کشید

فرار از دام شیطانی با کمک کرونا


زن زیرک که به دام مرد شیطان‌صفت گرفتار شده بود، خودش را بیمار کرونایی جا زد و با همین ترفند توانست از دام شیطانی این مرد فرار کند.
به‌گزارش همشهری، میترا از روزی که اعلام شد ویروس کرونا وارد ایران شده خودش را در خانه قرنطینه کرد. او بیش از یک‌ماه در قرنطینه خانگی بود تا اینکه حدود 40روز بعد از خانه‌اش بیرون آمد تا برای خرید وسایل ضروری به فروشگاه برود. محل زندگی میترا و خانواده‌اش حوالی یافت‌آباد بود و او برای رفتن به فروشگاه موادغذایی باید سوار ماشین می‌شد. زن جوان درحالی‌که ماسک به‌صورت و دستکش به‌دست داشت کنار خیابان ایستاد و منتظر تاکسی ماند. دقایقی بعد یک خودروی پراید مقابل پای او ترمز کرد و میترا بی‌خبر از اینکه چه چیزی در انتظارش است سوار ماشین شد.
زن جوان در صندل عقب خودرو نشست و از راننده خواست تا او را مقابل یکی از فروشگاه‌های موادغذایی حوالی یافت‌آباد پیاده کند. راننده حرکت کرد اما از مسیر دیگری رفت. زن جوان که متوجه شد راننده مسیر را اشتباه می‌رود به او اعتراض کرد. اما راننده پراید مدعی شد که به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، منطقه مورد نظر قرنطینه شده و هیچ‌کس اجازه ورود به خیابان را ندارد. زن جوان که خودش از وحشت این بیماری در خانه قرنطینه شده بود حرف‌های عجیب راننده مسافرکش را باور کرد اما خبر نداشت که او چه نقشه شومی در سر دارد. کمی بعد راننده وارد خیابانی خلوت شد و در گوشه‌ای توقف کرد. او به‌سرعت چاقویی از زیر صندلی بیرون کشید و خودش را به صندلی عقب رساند و تیغه چاقو را زیر گلوی میترا گذاشت. زن جوان وحشت کرده بود و شروع به التماس کرد اما راننده گوشش به التماس‌های او بدهکار نبود. همان لحظه بود که فکری به ذهن میترا رسید. نقشه‌ای که می‌توانست او را نجات دهد و به همین دلیل تصمیم گرفت نقش بازی کند.

در کلانتری 
زن جوان مقابل افسر پلیس نشسته بود تا ماجرای گروگانگیری و نقشه شومی که راننده در سر داشت را شرح بدهد. 
میترا گفت: راننده چاقویش را زیر گلویم گذاشته بود و تهدید کرد که اگر سروصدا کنم جانم را می‌گیرد و جسدم را در بیابان می‌سوزاند. او همزمان درهای ماشین را قفل کرد و ظاهرا قصد داشت بعد از تهدید، مرا به محلی که در همان حوالی درنظر داشت برده و نقشه‌اش را اجرا کند. التماس می‌کردم و می‌خواستم رهایم کند و دست از سرم بردارد اما بی‌فایده بود. درحالی‌که وحشت‌زده بودم، راننده با سرعت شروع به حرکت کرد. همان موقع چشمم به تابلویی افتاد که درخصوص بیماری کرونا و رعایت نکات ایمنی مانند فاصله‌گذاری و شست‌وشوی دست‌ها بود و مقابل مغازه‌ای نصب شده بود. ناگهان فکری به سرم زد؛ اینکه خودم را بیمار کرونایی جا بزنم. شروع کردم به سرفه کردن و ماسکم را کنار زدم و به راننده گفتم مبتلا به کرونا هستم و کاری می‌کنم که او هم مریض شود. به دروغ گفتم که مدتی در بیمارستان بستری بودم و حالا در خانه قرنطینه‌ام. مدام سرفه می‌کردم تا باورش شود کرونا دارم. به او گفتم اگر مرا رها نکنی و به من نزدیک شوی مطمئن باش به ویروس کرونا از نوع شدید مبتلا می‌شوی. ترفندم جواب داد و راننده که به‌شدت ترسیده بود، ترمز کرد و شروع کرد به فحاشی. بعد در ماشین را باز کرد و در همان منطقه خلوت از من خواست فورا از ماشینش پیاده شوم.  من هم بی‌درنگ از ماشین پیاده شدم و به این ترتیب موفق شدم از دام مرد شیطان‌صفت نجات پیدا کنم.
شاکی در ادامه گفت: پس از رهایی از دام مرد شیطان‌صفت، با موبایلم به خانواده‌ام اطلاع دادم. آنها هم خود را به منطقه خلوت رسانده و مرا به اداره پلیس آوردند تا شکایت کنم.
با اعلام این شکایت، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و پیش‌روی قاضی احسان زمانی بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت. با دستور قاضی، شاکی در اداره آگاهی حاضر شد تا به ترسیم چهره متهم بپردازد.  از سوی دیگر قاضی دستور داد تا دوربین‌های مداربسته‌ای که در محل تردد متهم بود بررسی شود تا به‌زودی متهم فراری شناسایی و دستگیر شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :