• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 27 فروردین 1399
کد مطلب : 98296
+
-

جهان

 طرح جدید انگلیسی‌ها برای لیگ جزیره
انگلیسی‌ها به‌دنبال راهی هستند تا هرطور شده رقابت‌های لیگ برتر این کشور از سر گرفته شود. برهمین اساس خبر رسیده اتحادیه فوتبال انگلیس آماده است تا با در اختیار گذاشتن ورزشگاه ومبلی و کمپ تمرینی سنت‌جورج پارک به برگزاری مسابقات پایانی فصل جاری لیگ برتر انگلیس پشت‌درهای بسته کمک کند. گفته می‌شود سنت‌جورج پارک با تمامی 228 اتاق هتل خود و 13زمین فوتبالی که دارد، می‌تواند امکانات لازم برای اسکان و همچنین تمرین کردن تیم‌ها را در اختیارشان قرار بدهد. بدنیست بدانید ورزشگاه ملی انگلیس می‌تواند روزانه میزبان 4مسابقه باشد. البته این طرح هنوز مورد تأیید قرار نگرفته و باید دید واکنش مسئولان برگزاری بازی‌ها به این پیشنهاد چه خواهد بود.

  پروژه لیورپول برای مانه و امپاپه
علاقه رئال‌مادرید به جذب سادیو مانه موضوع جدیدی نیست اما براساس اخبار رسیده لیورپولی‌ها بدشان نمی‌آید این بازیکن سنگالی را به اسپانیایی‌ها بفروشند. این‌طور که سان مدعی شده، درصورت انتقال مانه به رئال‌مادرید، لیورپولی‌ها پروژه جذب امپاپه را استارت خواهند زد. لیورپولی‌ها انتظار دارند از فروش مانه مبلغی در حدود 150‌میلیون پوند درآمد کسب کنند و پس از آن با همکاری کمپانی نایکی سراغ جذب امپاپه بروند، بازیکنی که گفته می‌شود ارزشی 250‌میلیون پوندی دارد. این در حالی است که خود رئالی‌ها هم مدت‌هاست به جذب امپاپه فکر می‌کنند. گفته می‌شود فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال‌مادرید هم در حال برنامه‌ریزی است تا در تابستان 2021سراغ جذب امباپه از پاری‌سن‌ژرمن برود، زمانی که تنها یک سال از قراردادش باقی خواهد ماند.

  یک‌ رکورد جدید برای آلمانی‌ها
یک باشگاه پایین رده در آلمان، برای یک مسابقه مجازی بالغ بر 125هزار بلیت فروخت. به گزارش AP، باشگاه دسته چهارم لوکوموتیو لایپزیش در روز دوشنبه اعلام کرد با فروختن این تعداد بلیت برای مسابقه‌ای مجازی مقابل حریفی نامرئی در تاریخ 8می، رکورد تعداد تماشاگران یک مسابقه را شکسته است. این باشگاه که قبلا در لیگ آلمان شرقی حضور داشت، هر بلیت را به قیمت یک یورو و با هدف شکستن رکوردی به فروش رساند که در سال1987 و با حضور 120هزار نفر در ورزشگاه سنترال برای تماشای مسابقه این تیم مقابل بوردو در مرحله
 نیمه نهایی جام برندگان جام به ثبت رسید.

این خبر را به اشتراک بگذارید