• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 27 فروردین 1399
کد مطلب : 98294
+
-

ویروس چینی به کام مصدومان

ستاره‌های مصدوم که بعضا فصل را به‌دلیل آسیب‌دیدگی از دست داده بودند، می‌توانند در ادامه فصل به میدان بروند

ویروس چینی به کام مصدومان

پاندمی کرونا روی هر چیز تأثیر بد گذاشته باشد، برای بازیکنان مصدوم فوتبال یک توفیق اجباری بود. اگر فرض بگیریم تا 3 هفته دیگر رقابت‌های لیگ‌های اروپایی از سر گرفته شود، برخی ستاره‌ها که بیشتر یا تمام فصل یا بازی‌های مهم را به‌دلیل مصدومیت از دست می‌دادند، آماده بازی خواهند شد.
  ادن آزار: آزار در بازی برگشت با پاری سن ژرمن و در برخورد با هموطنش، مونیر دچار مصدومیت شد؛ چیزی که در یک دهه اخیر به آن عادت نداشت. مصدومیت، او را از ترکیب
 رئال مادرید برای بیش از 3‌ماه دور کرد. حالا با توجه به عقب افتادن مسابقات فوتبال، او می‌تواند با از سر‌گیری رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به ترکیب اضافه شود و برای بازی برگشت و کامبک مقابل منچسترسیتی در دسترس خواهد بود. البته هواداران چندان به این موضوع خوش‌بین نیستند. آزار در مصاحبه تازه‌اش همه را به‌خاطر اضافه وزنش ترساند. او وقتی از چلسی به رئال آمد، 6تا 7 کیلو اضافه وزن را هم با خودش آورد و مدت‌ها طول کشید تا به فرم بدنی همیشگی‌اش نزدیک شود. حالا در مصاحبه‌اش می‌گوید: «سعی می‌کنم زیاد به آشپزخانه نروم تا شیرینی نخورم. البته سخت است.» او فعلا با بدنساز در تماس است اما باشگاه باید این بازیکن شکمو را در خانه‌ای با جیره‌بندی سفت و سخت غذایی قرنطینه می‌کرد.

  آسنسیو: بازیکن محبوب و بااستعداد
 رئال مادرید در تور پیش فصل بهترین بازیکن تیمش بود اما رباط صلیبی پاره کرد و حتی به یک بازی رسمی هم نرسید. پیش‌بینی می‌شد در اواخر فصل به میدان برگردد اما تعطیلات اخیر برای او و رئال خوب شد. آسنسیو حالا آماده است تا بعد از درخشش در مسابقات پلی استیشنی فیفا جایی را در بال راست تیم برای خودش دست و پا کند؛ جایی که بیل، واسکس و رودریگو در مقاطعی بازی کردند و غیراز رودریگو بقیه نتوانستند خیال زیدان را در این پست راحت کنند.
 پوگبا: کسی از ریشه واقعی مصدومیت پوگبا خبری ندارد. به‌نظر می‌رسید بعد از سختگیری باشگاه منچستریونایتد در موافقت برای انتقالش به رئال مادرید دچار مصدومیت مصلحتی شده باشد، اما مصدومیت او خیلی طول کشید. حالا با تعطیلی لیگ دیگر بهانه‌ای برای ادامه غیبت در تمرینات وجود ندارد چون اگر پارگی رباط صلیبی یا شکستگی مرکب استخوان هم بود تا الان قاعدتا خوب شده بود. البته با درخشش خرید زمستانی یونایتد یعنی برونو فرناندز پرتغالی، پوگبا باید برای حضور در ترکیب رقابت کند.
  هری کین: در خط حمله تاتنهام همه بازیکنان ناگهان مصدوم شدند و مورینیو مجبور شد از دلی‌الی در جلوی ترکیب استفاده کند. هری کین قرار بود به یورو2020برسد که این مسابقات یک سال به تعویق افتاد. حالا او می‌تواند درصورت شروع لیگ در یک‌ماه آینده به ترکیب اضافه شود. وضعیت سون هم که هم‌اکنون دوران آموزشی اجباری سربازی خود را در کره‌جنوبی سپری می‌کند، به همین شکل است و او مشکلی برای ادامه فصل ندارد.
   سوارس: مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا مجبور شد تن به جراحی بدهد. به‌نظر می‌رسید فصل را از دست داده، اما اینطور نیست. لوییس سوارس حالا آماده بازگشت به ترکیب است تا جای خود را از بریث ویت پس بگیرد.
  عثمان دمبله: او حتی اگر خوب هم شده باشد که البته نشده، قادر به حضور در ترکیب نیست چون بارسلونا با استفاده از تبصره‌های قانونی در موعد بعد از نقل و انتقالات نیم فصل توانست لالیگا را مجاب کند تا به جای او که قرار بود 4 الی 5 ‌ماه از فوتبال دور باشد بازیکن بخرد. بریث ویت به جای دمبله خریداری شد.
  سایر مصدومان: گینگزلی کومان و زوله (بایرن مونیخ)، لروی سانه و لاپورت (منچسترسیتی)، توریرا و چیمبرز (آرسنال)، رشفورد (منچستریونایتد)، هودسون اودوی (که کووید-19هم گرفته بود) و لوفتوس چیک و کواچیچ (چلسی)، روگانی (کرونایی) و ماتوییدی و دیبالا و دمیرال (یوونتوس)، زانیولو و زاپاکاستا (آ اس رم)، گارای و مانگالا و گایا (والنسیا)، شکیری (لیورپول) و... همگی از بند مصدومیت رها شده‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید