• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 24 فروردین 1399
کد مطلب : 97959
+
-

با مردم

با مردم








 شرکت گاز استان قزوین کنتورخوانی را به مردم سپرد
شرکت گاز استان قزوین با پیامکی که برای هر شهروند چندبار ارسال شده اعلام کرده؛ ارقام سیاه کنتور را به شماره فلان پیامک کنید یا به آدرس فلان ارسال کنید و اگر نکنید مطابق سابقه مصرف محاسبه می‌شود. این کار درست است واقعا؟
رحمانی از قزوین

   علت حذف معاملات روز چهارشنبه در بورس را توضیح دهند
مسئولان توضیح دهند که چرا معاملات روزچهارشنبه بورس اوراق بهادار کشور حذف شد. آیا ناظران معاملات آنلاین دکور هستند؟ اگر اینطور نیست توضیح دهند چرا هزاران معامله آنلاین در روز چهارشنبه حذف شدند. کندی هسته معاملات و تأخیر 10تا 20دقیقه‌ای هم که به جای خود باقی است.
مهرانی از تهران 

   خرید ماسک و دستکش توسط کادر درمان رواست
با گذشت حدود دو‌ماه از اعلام رسمی شیوع کرونا در کشور هنوز در ارومیه ماسک و دستکش کافی برای کادر درمان وجود ندارد و من با درآمد خودم مجبور به خرید ماسک آن هم به‌صورت محدود و روزانه هستم.
حبیبی از ارومیه 

  یک سال پس از سیل، پلدختر هنوز سیل‌زده است
به‌رغم وعده‌های بسیار و با وجود کمک‌هایی که شده است زیرساخت‌های شهری پلدختر بازسازی نشده و اینجا آثار سیل هنوز پیداست. در پی مشکلات متعددی که در ماه‌های اخیر در کشور ایجاد شده ادامه رسیدگی به پلدختر و رفع تبعات سیل به حال خود رها شده است.
پارسا از لرستان

   کاش سیل و کرونا تنها مشکل سیستان‌و‌بلوچستان بود
اگر کرونا مشکل کشور است و سیل هم برخی شهرها را درگیر خود کرده اغلب شهرهای ما مشکلات بسیار دیگری دارند که اکنون مهم‌ترین آنها زنگ‌گندم و حمله ملخ‌هاست. به‌عنوان یک کشاورز که سال‌آبی خوبی را هم پشت سر گذاشته‌ام از نگرانی حمله گسترده ملخ‌ها و نیز بیماری زنگ‌گندم که فراگیر شده است، انگیزه‌ای برای کشت سالانه گندم ندارم. از مسئولان توقع رسیدگی و توجه عاجل‌داریم.
یک کشاورز از ایرانشهر

   با توزیع‌کنندگان معجون شفابخش کرونا در تهران برخورد شود
عده‌ای به نام معجون مخصوص کرونا مقداری کنجد و خرما را با تربت منسوب به یکی از ائمه مخلوط کرده و به اسم درمان کرونا بین مردم توزیع می‌کنند که این روش حتما می‌تواند عامل توزیع کرونا باشد. از مسئولان توقع برخورد جدی داریم.
محسنی از میدان خراسان تهران

  ورودی‌های شهرها همچنان بسته بماند
به تازگی ورودی هشتگرد به سمت کرج باز شده که این نگرانی را ایجاد می‌کند که موج تازه‌ای از شیوع کرونا در این منطقه را رقم بزند. از مسئولان تقاضا داریم بگذارند ورودی شهرها همچنان بسته بماند.
مینا از هشتگرد
 

این خبر را به اشتراک بگذارید