• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
شنبه 16 فروردین 1399
کد مطلب : 97566
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/L9vGD
+
-

با مردم

با مردم









سخنی با شما
با تبریک سال نو و سپاس از همراهی و پیام‌های شما حتی در ایام تعطیلات نوروزی و کرونا که تعدادی از آنها در صفحات مجازی منتشر شد، به اطلاع شما همراهان همیشگی روزنامه همشهری و ستون با مردم می‌رساند سیل پیام‌های شما در موضوعات مربوط به ویروس کووید19 و بیماری کرونا به‌خصوص با موضوع قدردانی از کادر درمانی به‌خصوص پزشکان و پرستاران ما را بر آن داشت در قالب یک پیام کلی از سوی همه مخاطبان، سپاس و قدردانی مردم را به اطلاع این قشر فداکار که در صف مقدم مبارزه با کرونا هستند، برسانیم تا بدین وسیله بتوانیم پیام‌هایی با موضوعات دیگر نیز در این ستون به امید گره‌گشایی و توجه مسئولان به مشکلات به چاپ برسانیم. از توجه و اعتماد شما سپاسگزاریم و امیدواریم همچنان بتوانیم با درج پیام‌های مفید و اطلاع‌رسانی به‌موقع گره‌گشای مسائل مختلف هموطنان عزیز از گوشه و کنار کشور باشیم.


  در خانه ماندن؛ تنها راه قدردانی از کادر درمان
تنها کاری که از دست ما برمی‌آید رعایت بیشتر موارد بهداشتی و قرنطینه برای کمک به کادر درمان در این شرایط کرونایی است. از مسئولان توقع داریم پس از پایان مشکلات به مسائل کادر درمان و زیرساخت‌های بهداشتی بیش از پیش توجه کنند.
رهنما از تهران

  بعد از تعطیلات با چه قیمت‌هایی روبه‌رو خواهیم شد
درحالی‌که کشور در تعطیلی بوده چرا قیمت سکه و دلار این همه بالا رفته است. از نگرانی اینکه بعد از تعطیلات با چه قیمت‌هایی مواجه خواهیم شد، آرامش نداریم.
مسعودخواه از مشهد

  دستکش لاتکس از 2هزار تا 9هزار تومان
در داروخانه‌ای نزدیک بیمارستانی در شهرک غرب، دستکش را جفتی 9هزار تومان خریدم تا بتوانم به امور بیمارم در بیمارستان برسم، پس از آن در راه برگشت از داروخانه دیگری دستکش را 7500، در داروخانه‌ای در ستارخان 5هزارتومان، در داروخانه‌ای در فردیس 3500تومان و در داروخانه‌ای در مرکز کرج آن را جفتی 2 هزار تومان خریدم! این قدر نابسامانی و بی‌تدبیری؟
فریبا از تهران 

  کنترل ورودی شهرها دیگر اجرا نمی‌شود
اجرای طرح کنترل ورودی شهرها بسیار کارساز و مفید بود اما از فردای 13فروردین این طرح دیگر اجرا نمی‌شود یا بسیار ضعیف اجرا می‌شود. لطفا تا زمان کنترل قطعی شیوع کرونا این طرح اجرا شود.
جلیلی از قزوین

  سامانه 4030فقط معیار تب و لرز دارد
خانواده ما در سامانه4030 با پرکردن فرم‌ها هیچ کدام مبتلا به کرونا شناسایی نشدند اما با علائم بی‌اشتهایی مطلق و اسهال در مراجعه به بیمارستان کرونایی تشخیص داده شدند و درمان آنها شروع شد. آیا همه مردم را همین گونه غربالگری کرده‌اند.
پسر یک خانواده کرونایی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید