• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 25 اسفند 1398
کد مطلب : 97352
+
-

چهارمین مسیر ارتباطی تهران- کرج فردا به بهره‌برداری می‌رسد


پروژه ادامه آزادراه شهید همت به‌عنوان چهارمین مسیر ارتباطی کلانشهر تهران با کرج، فردا دوشنبه به بهره‌برداری می‌رسد. این پروژه می‌تواند مشکلات ترافیکی مسیر تهران به کرج را برطرف کند؛ هرچند در شرایط فعلی، کرونا همه‌چیز را تحت‌تأثیر قرار داده و دولت و وزارت بهداشت به‌دنبال تشویق مردم برای در خانه ماندن و پرهیز از سفر هستند.
به گزارش همشهری، محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه در جریان بازدید از عملیات اجرایی پروژه ادامه آزادراه شهید همت با اشاره به اینکه موانع و مشکلات ناشی از بارش‌ها و ویروس کرونا مانع تداوم فعالیت در این پروژه نشده است، گفت: عملیات عمرانی این آزادراه فردا (دوشنبه) پایان می‌یابد و بهره‌برداری از آن آغاز خواهد شد. به گفته او، با افتتاح این مسیر، مسافران مانند گذشته مشکلات ترافیکی بین تهران و کرج را نخواهند داشت، ضمن اینکه گشایش خط یک آزادراه تهران - شمال نیز به کاهش بار ترافیکی بین تهران و کرج کمک کرده است.
به گزارش وزارت راه، معاون رئیس‌جمهوری در این بازدید گفت: قرار بود این پروژه سال آینده افتتاح شود اما با تلاش شبانه‌روزی دست‌اندرکاران و مجریان باوجود بارش‌های زمستانی و مشکلات ناشی از بیماری کرونا، اجرای ادامه آزادراه شهید همت به روزهای پایانی خود رسیده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید