• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 24 اسفند 1398
کد مطلب : 97028
+
-

با مردم

با مردم









قیمت ژل شست‌وشو و ضدعفونی‌کننده بسیار گران است

2عدد اسپری ضدعفونی‌کننده دست و سطوح را به قیمت هر عدد 40هزار تومان و یک پد مخصوص ضدعفونی کردن دست را به قیمت 75هزارتومان خریده‌ام آن هم بعد از حداقل 20بار مراجعه به داروخانه‌های مختلف. آیا این کاسبی جدیدی نیست که برخی از آن پشتیبانی می‌کنند؟ در این شرایط این اقلام نباید به درستی توزیع شود؟
دولتشاهی از تهران

برای لقمه‌ای نان مجبوریم بیرون بیاییم
این همه اعلام می‌کنند ازخانه بیرون نیایید و شرایط بحرانی است قابل‌قبول است اما امثال من هیچ درآمدی جز کار روزمزدی نداریم و چاره‌ای جز خروج روزانه از خانه نداریم و باید دنبال لقمه‌ای نان باشیم مگر اینکه دولت کمک‌هایی برای همه هموطنان لحاظ کند که مجبور نباشند از خانه خارج شوند.
حسین‌زاده از قم

چراغ‌های خیابان‌های وثوقی و عبدالرحیمی خاموش است
مدتی است چراغ‌های خیابان‌های وثوقی و عبدالرحیمی و کوچه‌های این محدوده در منطقه ۱۸ خراب یا خاموش است. این موضوع در شب‌ها که رفت و آمد هم در این محدوده زیاد است مشکل‌ساز است. تقاضای بررسی و رسیدگی داریم.
خوش‌بین از منطقه 18تهران

 ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده کشف شده را توزیع کنند
از آغاز روزهای بحرانی مدام صحبت از کشفیات ماسک و مواد ضدعفونی و... می‌شود. اگر فقط این میزان کشفیات در اختیار مردم قرار گیرد، کمبودها برطرف می‌شود.
بختیاری از یاسوج

علت واقعی آلودگی هوای پایتخت را اعلام کنند
در این روزها که ترافیک به‌شدت کاهش یافته و رفت‌وآمدها بسیار کم است، مسئولانی که مدام علت آلودگی هوا را خودروها اعلام می‌کنند و به هر بهانه‌ای سعی در محدودیت استفاده از خودرو دارند پاسخ دهند که اکنون چرا هوا آلوده است؟ تنها در یک روز جمعه هوا به آستانه پاکیزگی نسبی رسید که همه اینها نشان می‌دهد خودروها سهم ناچیزی در آلودگی هوای پایتخت دارند.
فرقانی از تهران

صداهای مهیب ترقه، آرامش اهالی کمالشهر را بر هم زده است
در شرایطی که شهر رو به تعطیلی می‌رود و سکوت بیشتر و آمد و شد کمتر می‌شود، عده‌ای با ترقه‌زدن و استفاده از مواد انفجاری دست‌ساز به بهانه چهارشنبه‌سوری آرامش شهر را بر هم زده و بیماران و کهنسالان و زنان باردار را ترسانده و موجب وحشت می‌شوند. این موضوع به‌خصوص با تاریک شدن هوا شدت می‌گیرد که با استفاده از سکوت شب صدا مهیب‌تر می‌شود. از مسئولان نیروی انتظامی عاجزانه تقاضا داریم این افراد را شناسایی و آنها را تا پایان تعطیلات در خانه خودشان بازداشت کنند تا هم نیاز به بازداشت و رعایت مسائل قرنطینه‌ای از سوی مسئولان نباشد و هم آرامش به شهر بازگردد.
مدیرروستا از کمالشهر کرج

ثبت نام طرح ملی مسکن به چشم برهم زدنی غیرممکن می‌شود
ثبت نام طرح ملی مسکن شبیه ثبت‌نام خودروهای پیش‌فروشی است و به چشم‌بر‌هم‌زدنی سایت اعلام می‌کند ظرفیت تکمیل است! آیا این ثبت‌نام نیز شبیه ثبت‌نام‌های مافیایی خودرو و مخصوص خواص است؟
روزگار از تهران 

بحران کرونا باعث فراموشی بدعهد‌ی‌های خودروسازان نیست
هر چند بحران کرونا و عبور از این شرایط اولویت اول کشور و حتی جهان است اما این موضوع دلیل نمی‌شود که یادمان برود اسفند پارسال خودرو ثبت‌نام کردیم، شهریورامسال همه وجه خودرو را به شرکت سازنده پرداختیم و اکنون در آستانه پایان اسفندماه همچنان خودرویی به ما تحویل نشده است.
وثیقی از کرج

پاساژها و مراکز خرید تهران را تعطیل کنید
از مسئولان تقاضا داریم پاساژها و مراکز خرید تهران را تعطیل کنند تا عده‌ای که بیماری را جدی نگرفته‌اند دست از خرید و خیابان‌گردی بردارند. برای همراهی مادرم که در بیمارستان بستری شده ازمیدان ولیعصر عبور کردم که متأسفانه میدان همچنان شلوغ و فروشگاه‌ها باز بود.
صداقتی از تهران 

شیراز بعد از بحران کرونا تمام قد در خدمت مسافران است
در فرهنگ ایرانی هیچ‌چیز سخت‌تر از این نیست که قرار مهمانی و میزبانی را منتفی کنید و قرار میزبانی هرساله ما در مقابل مردم ایران امسال به‌دلیل کرونا لغو شده و به مردم قول می‌دهیم پس از بحران کرونا تمام قد در خدمت مسافران از گوشه و کنار کشور باشیم. اجازه دهید بمانیم و بمانید که باز هم بتوانیم در کنار هم از زیبایی و فرهنگ و طبیعت لذت ببریم.
کشتکار از شیراز

تعطیلی شهرها نیازمند رساندن آب و غذا و دارو به مردم است
از اینکه ستاد مقابله با کرونا در شهریار اعلام کرده است که اصناف شهریار و فاز یک اندیشه از شنبه تعطیل خواهند بود سپاسگزاریم زیرا نشان از تعهد و نگرانی نسبت به مردم دارد، اما نکته این است که اگر آب و غذا و دارو به مردم برسد اصلا نیازی به خروج از خانه نخواهیم داشت. در این راه کنار مسئولان هستیم به شرط آنکه برنامه‌ریزی درستی برای این قرنطینه مفید و اجباری داشته باشند.
نصیرمنش از شهریار تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید