• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 24 اسفند 1398
کد مطلب : 97024
+
-

قاتل طلافروش دزفولی صحنه قتل را بازسازی کرد

قاتل طلافروش دزفولی صحنه قتل را بازسازی کرد


دزد مسلح که با ورود به یک طلافروشی در دزفول صاحب مغازه را با شلیک 2گلوله به قتل رسانده بود، 48ساعت پس از جنایت به دام پلیس افتاد.
به‌گزارش همشهری، حدود ساعت 9شب دوشنبه هفته گذشته زمانی که صاحب یک طلافروشی در حوالی میدان امام‌خمینی شهرستان دزفول قصد تعطیل کردن مغازه و رفتن به خانه را داشت مرد جوانی که وانمود می‌کرد قصد خرید طلا دارد وارد مغازه شد. او از مرد طلافروش درخواست کرد که یکی از طلاهای پشت‌ویترین را نشانش دهد اما در همین هنگام یک قبضه سلاح کمری مجهز به صدا خفه‌کن را از زیر پیراهنش بیرون کشید و 2گلوله به سمت طلافروش شلیک کرد. صاحب مغازه روی زمین افتاد و سارق مسلح شروع به جمع کردن مقداری طلا کرد اما از آنجا که در شیشه‌ای مغازه قفل بود، آن را شکست و با عجله بیرون دوید. او یکراست سراغ همدستش که کنار خیابان و سوار بر یک موتورسیکلت در انتظارش بود رفت و همراه وی فرار کرد.
به‌دنبال این سرقت، شاهدان ماجرا را به پلیس و اورژانس گزارش کردند و طلافروش زخمی به بیمارستان انتقال یافت اما به‌دلیل شدت جراحات جانش را از دست داد. از همان زمان تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دزدان مسلح شروع شد و با توجه به سرنخ‌های به‌دست آمده در تحقیقات میدانی، کارآگاهان موفق شدند 48ساعت پس از این جنایت سارق مسلح و همدستش را شناسایی کنند.
دادستان دزفول گفت: با انجام شگردهای خاص پلیسی مخفیگاه قاتل شناسایی و پس از محاصره این محل، وی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد. منصور محمدی خباز تصریح کرد: علاوه بر قاتل، همدست وی که راکب موتورسیکلت بود نیز دستگیر شد و از محل اختفای آنها مقادیری از طلاهای سرقت شده، مواد‌مخدر، سلاح سرد، خشاب سلاح مورد استفاده در قتل، مقادیری فشنگ سلاح شکاری و همچنین لباس‌ها و کفش قاتل که آثار خون مقتول روی آن مشهود بود، کشف شد.
با دستگیری سارقان و اعتراف عامل جنایت به قتل مرد طلافروش، هر دو متهم عصر پنجشنبه گذشته به محل حادثه منتقل شدند و در مقابل مأموران پلیس و مردم زیادی که برای تماشای بازسازی صحنه جنایت آمده بودند، صحنه سرقت مسلحانه و قتل مرد طلافروش را بازسازی کردند.

این خبر را به اشتراک بگذارید