• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 21 اسفند 1398
کد مطلب : 96898
+
-

با مردم

با مردم







عدالت درمانی در مورد بیماران کرونایی رعایت شود
عدالت درمانی باید به‌گونه‌ای باشد که همه بیماران اعم از مسئول یا یک کارگر ساده بتوانند از خدمات یکسان برخوردار شوند. چگونه است که برخی بعد از گرفتن ویروس کرونا حالشان خوب است و درحالی‌که بستری هستند، قبراق و با‌نشاطند، اما مردم عادی اگر کرونا بگیرند، حتی نمی‌توانند نفس بکشند. اگر خدای نکرده نمایشی در کار است، آن عده دست از این کارها بردارند چون کرونا شوخی‌بردار نیست.
رحیمی از مشهد

لوله آب سوراخ 
در خیابان خواجه‌نصیر طوسی روبه‌روی پلاک60 لوله آب مدت‌هاست سوراخ شده و از آسفالت آب بیرون می‌آید، با وجود تماس و اطلاع‌رسانی تاکنون این مشکل رفع نشده است، لطفا رسیدگی شود.
بقایی از میدان امام حسین تهران

افزایش چندبرابری قیمت ماسک و ژل ضدعفونی
با کمال تأسف درحالی‌که فروش واحدهای تولید‌کننده تیوب ژل ضدعفونی‌کننده دست به‌دلیل تقاضا نجومی شده‌ است‌، این شرکت‌ها نسبت به قبل از شیوع کرونا قیمت محصول خود را با درج روی کالا دو‌برابر کرده‌اند!
رضازاده از تهران 

بازرسان از برخورد با گرانفروشان غافل نشوند
اکنون که ماموران و بازرسان تعزیرات حکومتی سرگرم رسیدگی به جرایم احتکار و گرانفروشی و کمیابی ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده و میکروب‌زدایی و ویروس‌کشی و نابود‌کننده باکتری‌ها و موارد بهداشتی‌فروشی‌های سطح شهرهای بزرگ مانند تهران و اصفهان هستند، نباید اجازه فعالیت‌های خلاف به بقیه افراد و گروه‌های سودجو و فرصت‌طلب به عناوین مختلف داده شود.
محمودی از اصفهان

مراجع در مورد محتکران دارو و لوازم بهداشتی فتوا دهند
چرا مراجع بزرگوار برای احتکار‌کنندگان کالای پزشکی که این روزها نیاز مبرم جامعه را احتکار کرده و بازار سیاه ساخته‌اند، فتوا صادر نمی‌کنند؟ و بعد قوه قضاییه آنها را به اشد مجازات و حتی اعدام محکوم کنند تا مردم از دست این جرثومه‌ها راحت شوند.
حجتی از تهران 

قرص سرماخوردگی 2برابر قیمت
یک داروخانه بی‌وجدان و فرصت‌طلب در آجودانیه روز 5 اسفند چند عدد قرص معمولی سرماخوردگی را 2 یا 3برابر قیمت متعارف به من فروخت. بعد از اعتراضم و چندبار مراجعه قسمتی از پولم را پس دادند، ولی این روال واقعا انصاف است؟ شرافت و انسانیت و درک شرایط چه می‌شود؟
بازنشسته از آجودانیه 

اقلام بهداشتی کجا پخش می‌شود که نمی‌بینیم؟
مقامات دولتی مرتب از طریق صداوسیما از فراوانی الکل و دیگر مواد ضد‌عفونی و ماسک می‌گویند. اما این مواد کجا پخش شده که ما نمی‌بینیم؟ در برخی داروخانه‌ها به‌صورت بسیار محدود موجود است و در برخی دیگر هم محدود و به‌شدت گران است. چرا وقتی هنوز توزیع گسترده این اقلام آغاز نشده مردم را در خیابان‌ها از این داروخانه به آن فروشگاه می‌چرخانند؟ آیا خود این کار باعث انتقال بیشتر ویروس کرونا نمی‌شود؟
اعتمادی از تهران

جلوی سوءاستفاده از امضاهای اجباری سفید کارگران را بگیرند
از وزارت کار خواهشمندیم با آن دسته از شرکت‌های پیمانکاری که نهایت سوءاستفاده را از پایان قرارداد در اسفندماه می‌کنند و با امضای اجباری سفید حق و حقوق کارگران را تضییع می‌کنند، برخوردهای جدی و قانونی کنند.
نوحی از تهران

سلامت رانندگان اتوبوس در خطر است
راننده‌های اتوبوس بخش خصوصی شرکت واحد به‌شدت در معرض خطر هستند زیرا بدون تعطیلی روزی 18ساعت کار می‌کنند و فرصتی برای رسیدگی به مشکلات خانواده و ضدعفونی‌کردن لباس و حمام و شست‌وشو ندارند. اغلب هر روز صبح با همان لباس‌های آلوده روز قبل راهی کار می‌شویم. تقاضا داریم اکنون که تعداد مسافر کمتر شده است، شیفت این رانندگان مانند شیفت روزهای جمعه شود و به‌صورت یک روز درمیان به ارائه خدمات بپردازیم تا بتوانیم به سلامت خود و جامعه کمک کنیم.
یک راننده اتوبوس

مسئولان تا دیرنشده جلوی دردسرهای چهارشنبه‌سوری را بگیرند
تا چهارشنبه‌سوری نیامده و دردسرهای جدید شروع نشده، ترقه‌ها را جمع‌آوری کنند و در رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کنند. از هم‌اکنون صدای ترقه و انفجار در برخی نقاط به گوش می‌رسد.
حبیب‌اللهی از کرج

پشتیبان‌های احتکار‌کنندگان تجهیزات پزشکی معرفی شوند
کسانی که لوازم بهداشتی، دلار، مایحتاج مردم و لوازم ضروری کشور را احتکار کرده یا با پول آنها پولشویی می‌کنند، اعدام نکنند بلکه مسئولان و عوامل پشتیبانی این مفسدان را معرفی کنند زیرا با اعدام اینها ریشه فساد نمی‌خشکد.
مهناز قربان‌پور از تبریز

 

این خبر را به اشتراک بگذارید