• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 21 اسفند 1398
کد مطلب : 96890
+
-

خواب 48ساعته صاحبخانه با خوردن نوشیدنی سارق


زن سارق در پوشش نظافتچی وارد خانه‌ها می‌شد و پس از بیهوش کردن صاحبخانه دست به سرقت می‌زد. این زن آخرین بار راهی خانه زوج جوانی شد که در تماس با یک شرکت خدماتی درخواست نظافتچی کرده بودند.
او پس از ورود به خانه وقتی با زن صاحبخانه تنها شد به بهانه درست کردن آبمیوه به آشپزخانه رفت و لحظاتی بعد با 2لیوان برگشت اما زن صاحبخانه وقتی لیوان آبمیوه را سر کشید از هوش رفت. او 48ساعت بیهوش بود و وقتی به‌هوش آمد خودش را در بیمارستان دید. کسی که او را به بیمارستان منتقل کرده بود، شوهر وی بود که روز حادثه وقتی از سر کار به خانه برگشته بود با دیدن پیکر نیمه‌جان همسرش که داخل خانه افتاده بود با اورژانس تماس گرفته و وی را به بیمارستان انتقال داده بود. زن جوان پس از به‌هوش آمدن فهمید که زن نظافتچی 70میلیون تومان اموال باارزش خانه‌شان ازجمله گوشی موبایلش را سرقت کرده و متواری شده است. با شکایت این زن و شوهر در کلانتری133 تهران، تحقیقات برای دستگیری سارق آغاز شد تا اینکه چند روز بعد فردی با شاکی تماس گرفت و مدعی شد که مغازه‌دار است و یک نفر موبایل او را برای فروش آورده اما وی مشکوک شده و با یکی از شماره‌های داخل موبایل تماس گرفته تا مطمئن شود که موبایل مسروقه نیست.
شاکی پس از این تماس از مغازه‌دار خواست که فروشنده موبایل را سرگرم کند و ماجرا را به پلیس خبر داد و مأموران کلانتری با حضور در مغازه مورد نظر موفق شدند فروشنده موبایل را دستگیر کنند. او مردی جوان بود که در بازجویی‌ها گفت: نظافتچی سارق همسرم است. ما ابتدا یک شرکت صوری خدماتی راه انداختیم و پس از تماس افراد، همسرم برای نظافت به خانه آنها می‌رفت و با بیهوش کردن صاحبخانه دست به سرقت می‌زد. به‌گفته سرهنگ سرافراز احمدی، رئیس‌کلانتری133 تهران، با اعترافات این مرد تحقیقات برای دستگیری همسرش ادامه دارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید