• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 21 اسفند 1398
کد مطلب : 96880
+
-

ولخرجی سارق رازش را فاش کرد


سارق آشنا پس از سرقت میلیونی از خانه یکی از اقوامش شروع به ولخرجی کرد و همین کارش راز او را فاش کرد.
به گزارش همشهری، چند روز پیش مأموران کلانتری 151تهران در جریان سرقت میلیونی از خانه‌ای در یافت‌آباد قرار گرفتند. صاحبخانه می‌گفت که دزدان با ورود به خانه‌اش بدون اینکه اثاثیه را به‌هم بریزند یکراست سراغ محل نگهداری طلاها رفته و 150میلیون تومان طلا سرقت کرده‌اند.
با این شکایت، تیمی از مأموران برای بررسی موضوع راهی محل سرقت شدند. آنها در بررسی‌ دوربین‌های مداربسته به تصویری از یک مرد ظاهرا جوان دست یافتند که لباس تیره به تن و کلاه نقابدار به سر داشت و با استفاده از کلید در خانه شاکی را باز کرد و وارد آنجا شد و دقایقی بعد هم این خانه را ترک کرد.
اینکه سارق کلید در اختیار داشت، نشان می‌داد که وی بی‌شک از آشنایان مالباخته است و به همین دلیل توانسته کلید خانه آنها را به‌دست آورد؛ به همین دلیل مأموران از مالباخته خواستند فهرستی از افرادی که به آنها مظنون است را ارائه دهد. چند روز بعد از این ماجرا، مالباخته متوجه شد که یکی از اقوامشان که مرد جوانی است و وضعیت مالی مناسبی ندارد به تازگی ماشین خریده و مبلمان و اثاثیه خانه‌‌اش را هم عوض کرده است. این ماجرا مشکوک به‌نظر می‌رسید و مالباخته با حضور در کلانتری مدعی شد که به این فرد مظنون است. مأموران با اطلاعاتی که درباره مرد جوان به‌دست آورده بودند او را زیرنظر گرفتند و متوجه شدند که وی به‌تازگی به همراه مادرش به چند طلافروشی در محل زندگی‌اش یعنی منطقه فلاح رفته و مقدار زیادی طلا فروخته است. شکی وجود نداشت که سرقت میلیونی توسط این مرد صورت گرفته است و با صدور دستور قضایی، مأموران راهی خانه او شدند و مرد جوان را دستگیر کردند.
سرهنگ حمیدرضا موسوی، رئیس‌کلانتری یافت‌آباد گفت: این جوان 25ساله وقتی با شواهد به‌دست آمده روبه‌رو شد در همان بازجویی‌های اولیه به سرقت از خانه شاکی اعتراف کرد و گفت که یک شب که در خانه آنها مهمان بوده، اقدام به سرقت کلید خانه کرده و پس از آن منتظر مانده و وقتی باخبر شده که آنها در خانه حضور ندارند، وارد آنجا شده و طلاها را دزدیده است.
به گفته رئیس ‌کلانتری 151، متهم طلاجات سرقتی را در تشک مبل خانه پنهان کرده و آنها را تکه‌تکه به فروش می‌رساند و برای اینکه طلافروشی‌ها به او مشکوک نشوند با مادرش اقدام به فروش طلاجات می‌کرد که با معلوم شدن این موضوع، مادرش نیز دستگیر شد و پرونده هر دو متهم در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :