• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 20 اسفند 1398
کد مطلب : 96794
+
-

زمان، عنصر کلیدی در مقابله با گسترش کروناست


سومین جلسه کارگروه‌های پنج‌گانه مقابله با کرونا به‌صورت غیرحضوری و از طریق ویدئوکنفراس به ریاست رضا کرمی محمدی، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد.
به‌گزارش روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در این جلسه هر کدام از روسای کارگروه‌های پنج‌گانه مقابله با کرونا در شهرداری تهران به ارائه آخرین گزارش عملکرد حوزه فعالیت کارگروه پرداختند و درخصوص برنامه‌های پیشنهادی و  هماهنگی اقدامات آینده بحث و بررسی به عمل آمد. 
در این جلسه تصمیمات جدیدی ازجمله تحقق فروش آنلاین فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند و میادین عرضه میوه و تره‌بار، تداوم تامین نیازهای بهداشتی برای ضدعفونی کردن شبکه حمل‌ونقل عمومی و استمرار این فعالیت بدون وقفه، ارتقای کیفیت خدمات سامانه137 به‌ویژه جهت ثبت نام از شهروندان داوطلب فعالیت در مراکز خدماتی مورد نیاز، بررسی بهره‌گیری از ظرفیت شورایاری‌ها در زمینه نظارتی و ظرفیت داوطلبان برای کمک‌رسانی در زمینه‌های مختلف، بحث و بررسی شد و تصمیماتی برای تسریع مصوبات پیشین و بهبود روش‌های اجرایی اتخاذ شد. 
کرمی محمدی، عضو شورای فرماندهی ستاد مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران که مدیریت این جلسات غیرحضوری را بر عهده داشت در این نشست‌ها خطاب به اعضای کارگروه‌ها تأکید کرد: عنصر زمان برای مقابله و جلوگیری از گسترش این بیماری مهم، کلیدی و تأثیرگذار است. بنابراین باید مجموعه اقدامات با نهایت سرعت و البته رعایت دقت انجام پذیرد تا از این بابت از فراگیری و گسترش بیماری جلوگیری و مانع خسارات بیشتری شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید