• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 15 اسفند 1398
کد مطلب : 96584
+
-

تیم‌های ضعیف را هم نمی‌برند، بعد از مهندسی حرف می‌زنند

رادوشویچ، دروازه‌بان پرسپولیس معتقد است سپاهان بازی نکرد چون می‌دانست می بازد

تیم‌های ضعیف را هم نمی‌برند، بعد از مهندسی حرف می‌زنند

حمیدرضا علیپور

 دروازه‌بان کروات پرسپولیس در این فصل کاملا آماده نشان داده است. رادوشوویچ در نیم‌فصل اول و با هدایت کالدرون به ترکیب اصلی سرخپوشان راه پیدا کرد. او توانست بیرانوند را نیمکت‌نشین کند و بازی‌های فوق‌العاده‌ای هم از خود به نمایش گذاشت. رادو در نیم‌فصل دوم با آمدن یحیی یک‌بار دیگر نیمکت‌نشین شد اما عملکرد بیرانوند در داربی و 2 دیدار لیگ قهرمانان باعث شد این دروازه‌بان کروات در دیدار برابر شهرخودرو دوباره در ترکیب اصلی قرار بگیرد و با چند سیو فوق‌العاده نقش مهمی در پیروزی سرخپوشان داشته باشد. رادو درخصوص شرایط این روزهای خودش به سؤالات همشهری پاسخ داده است.
  برد مهمی را برابر شهرخودرو به‌دست آوردید.
بله، بازی بسیار سختی بود و شهرخودرو نشان داد تیم باکیفیتی است. ما در بازی رفت هم بسیار خوب برابر این تیم بازی کردیم اما توپ‌های ما تبدیل به گل نشد و در نهایت روی یک موقعیت گل خوردیم. اما در بازی برگشت دیگر اشتباه نکردیم و توانستیم به پیروزی برسیم.
پرسپولیس حالا در آستانه قهرمانی زودهنگام قرار دارد.
نمی‌توانیم از حالا خودمان را قهرمان بدانیم اما نکته مهم این است که قهرمان شدن یا نشدن پرسپولیس حالا دیگر دست خودمان است. ما 9بازی دیگر داریم و نباید هیچ حریفی را دست‌کم بگیریم.
 در این بازی چند عکس‌العمل فوق‌العاده داشتی.
من همیشه تمام تلاش خودم را انجام داده‌ام تا پرسپولیس موفق شود. موفقیت این تیم برای من از هر چیزی مهم‌تر است.
برای نخستین‌بار در این فصل گل خوردی.
وظیفه گلر این است که از دروازه محافظت کند اما قرار نیست که هیچ‌وقت گل نخوری! دروازه تو بالاخره باز خواهد شد و این اتفاق برای من هم افتاد.
  بعد از درخشش در نیم‌فصل اول، به‌نظر می‌رسید در شروع نیم‌فصل دوم هم بیشتر بازی کنی. اما بعد از چندین هفته بالاخره بازی به تو رسید.
من و بیرانوند دوستان خیلی خوبی برای هم هستیم و مهم نیست که چه‌کسی بازی کند. من باز هم می‌گویم که بیرانوند بهترین دروازه‌بان آسیاست.
نتیجه بازی مقابل سپاهان هم 3 بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شد.
نتیجه از قبل مشخص بود و باید این رأی صادر می‌شد. ما به اصفهان رفتیم و در زمین حاضر شدیم اما تیم حریف نخواست با ما بازی کند. به‌نظرم آنها می‌دانستند اگر بازی کنند می‌بازند و نخواستند در زمین حاضر شوند.
 حالا که پرسپولیس در آستانه قهرمانی قرار دارد، برخی از رقبا از مهندسی شدن نتایج حرف می‌زنند.
خیلی خنده‌دار است. تیم‌های مدعی توان پیروزی برابر تیم‌های ضعیف را ندارند، بعد انتظار دارند بهترین تیم آسیا قهرمان نشود. به‌نظرم بهتر است در مورد آنها اصلا صحبت نکنیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید