• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
پنج شنبه 15 اسفند 1398
کد مطلب : 96550
+
-

با مردم

  حقوق پرسنل درمان گیلان پرداخت شود
حقوق پرسنل درمان گیلان از ماه‌های قبل معوقه دارد و با این حال پرستاران و پزشکان با جان و دل در خدمت بیماران هستند. از مسئولان توقع می‌رود نسبت به پرداخت معوقه‌های کادر درمان و نیز حقوق و عیدی این قشر جان‌برکف اقدام کنند.

عباس از رشت

  معذوریت میزبانی از مسافران صرفا به‌دلیل مهربانی است
اینکه شهرهای مختلف اعلام می‌کنند از میزبانی مسافران در نوروز معذور هستند نشان می‌دهد مردم ایران همچنان مهربان و وطن‌دوست هستند و ترجیح می‌دهند در زمان سلامت خودشان و مسافران در خدمت آنها باشند بنابراین کسی نباید از ممنوعیت سفر گلایه داشته باشد.
سودمند از تهران 

  چرا خرابی‌های ناشی از اغتشاشات به حال خود رها شد
از مسئولان توقع داریم خرابی‌های ناشی از اغتشاشات آبان‌ماه را ترمیم و چهره شهر را زیبا کنند. به‌عنوان نمونه تعدادی باجه تلفن عمومی در کرج از بین رفته است که هنوز نسبت به جایگزینی یا ترمیم آنها هیچ اقدامی نشده است.
آزاده از کرج

  ضدعفونی‌کردن معابر، آلودگی آب ایجاد نمی‌کند؟
آیا ضدعفونی‌کردن معابر منجر به آلودگی آب شرب و مسمومیت و ... نمی‌شود؟ لطفا مسئولان در این خصوص اطلاع‌رسانی کنند.
قمشه‌باشی از همدان

  شیوع کرونا در مشهد بسیار نگران‌کننده است
با توجه به حاشیه‌نشینی گسترده در اطراف شهر مشهد، شتاب شیوع کرونا در این شهر بسیار نگران‌کننده است. کاش مسئولان زودتر دست به‌کار مبارزه با کرونا شده بودند.
رضاپور از مشهد

  خاموشی بخشی از اتوبان تهران - کرج
اتوبان تهران- کرج حدفاصل پل مهرشهر تا حدود شهرک رازی تنها 2لامپ روشن دارد و اگر نور ماشین‌ها نباشد در تاریکی است که با توجه به‌دست‌اندازها و چاله‌های سطح جاده بسیار خطرناک است.
رحمانی از گلشهر کرج

این خبر را به اشتراک بگذارید