• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 11 اسفند 1398
کد مطلب : 96262
+
-

با مردم

مهار کرونا نیازمند کمک‌های خیرین
وزارت بهداشت شماره حسابی جهت کمک‌های مردمی جهت تهیه ماسک و ژل ضدعفونی و... برای ورود خیرین به موضوع مبارزه با کرونا اعلام نماید.
حاجیان فر از تهران

قوه قضاییه به سارقان زورگیر رحم نکند
از مسئولان قوه قضاییه عاجزانه تقاضا داریم به سارقان، خصوصا زورگیرها رحم وترحم نکنند. با دیدن برخی فیلم‌های زورگیری که در شبکه‌های مجازی پخش شده وحشت‌زده هر آن نگران روبه‌رو شدن با این سارقان هستیم و به‌خصوص این روزها که شهر به‌دلیل شیوع کرونا خلوت‌تر است این موضوع نگران کننده‌تر است.
مجیدی از تهران

با احتکار‌کنندگان کالاهای پزشکی برخورد قاطع شود
به‌نظر می‌رسد در کشور اکثر کالاهای مورد نیاز مردم از قبیل مواد غذایی، ضدعفونی کننده، ماسک و... به‌اندازه کافی وجود دارد، و نبود نظارت کافی باعث نایاب شدن ماسک، ژل ضدعفونی و الکل است. در شرایطی که جان همه مردم در خطر است از مسئولین با وجدان و سازمان تعزیرات تقاضای رسیدگی و اشد مجازات برای احتکار‌کنندگان کالاهای پزشکی را داریم تا کسی جرأت احتکار این قبیل کالاها را نداشته باشد و جان مردم را به بازی نگیرد.
شریفی از کرج

افزایش حقوق کارمندان چالش دارد، ‌کارگران نه؟
هرساله در ایام تنظیم بودجه در مجلس، موضوع افزایش حقوق کارمندان چالش دارد، اما وضعیت بد و وحشتناک کارگران نه درمجلس و نه در رسانه‌ها چالش نمی‌شود.
 علی‌نژاد از کیش

سطل‌های زباله شهری ضدعفونی شوند
پس از شیوع بیماری کرونا گاها دیده می‌شود که استفاده‌کنندگان از ماسک، هنگام تعویض ماسک کهنه، آن‌را داخل مخازن روباز سطح شهر می‌اندازند که این کار باعث پخش این ویروس توسط زباله گردها یا گربه و دیگر حیوانات در کوچه و خیابان می‌شود. به همین جهت از شهرداری تقاضا می‌شود نسبت به سمپاشی مخازن زباله در سطح شهر اقدام کند.
مدنی از تهران

ماسک و لوازم بهداشتی را به ارگانی مطمئن بسپارند
دولت توزیع ماسک و لوازم بهداشتی و ضدعفونی را به فرمانداری‌ها بسپارد و از همان‌ها نیز آمار توزیع و نحوه آن را بازخواست کند. پر شدن بازار از این اقلام هم باعث نمی‌شود عده‌ای دست از سودجویی بردارند. بی‌شک ارگانی که در این شرایط اضطرار ملی به مردم خدمت کند در خاطره‌ها خواهد ماند.
بهاری دیلمی از شهر کلاچای

چرا رانندگان اسنپ رسید کرایه ندارند؟
مسئولین مؤسسه شرکت‌های حمل‌ونقل مسافربری درون شهری و سرویس‌دهی‌های (اسنپ) در تهران و شهرستان‌ها باید ترتیبی اتخاذ کنند که قبض‌های معتبر فاکتور و یا همان رسید کرایه اسنپ همیشه در اختیار رانندگان زحمتکش اسنپ باشد که درصورت درخواست مسافر در اختیار آنها قرار گیرد تا برای ارائه به مراجع مورد نظر و ادارات و سازمان‌ها برای اخذ وجه کرایه پرداخت شده توسط مسافر پس از انجام ماموریت‌های اداری کارکنان یا موارد شخصی، قابل ارائه باشد.
محمودی از تهران

هزینه‌های قضایی شکایت از توان طبقه زحمتکش خارج است
هزینه‌های یک شکایت ساده مثلا از یک مزاحم اینترنتی برای قشر متوسط و زحمتکش واقعا زیاد است. برای یک شکایت ساده 200هزار تومان هزینه کردم که شامل هزینه‌های پرینت، ثبت شکایت، ثبت در سامانه ثنا، مراجعه به کلانتری و... است. یعنی طبقه ما شکایت هم نباید بکنند.
احمدرضا از بجنورد

ترک خوردن مسکن مهر هشتگرد
در میان مسکن‌های مهر ساخته شده در کشور همیشه از مسکن مهر هشتگرد به نیکی یاد می‌شد ولی اکنون در واحدهای تازه ساز روال به‌گونه‌ای شده که تعداد زیادی واحد برای یک بلوک منظور شده و این تعداد زیاد اغلب کم بضاعت هستند و موجودی کافی برای تامین بودجه و خرید محصولات با کیفیت ندارند و همین موضوع باعث شده که شاهد ترک خوردن اغلب بناها بعد از ساخت باشیم.
متقاضی مسکن مهر هشتگرد

ترافیک نابسامان در شهرقدس
منطقه شهر قدس (قلعه حسن‌خان) به دلیل وجود مراکز صنعتی و آموزشی تراکم جمعیت بالایی را دارد؛ ولی متأسفانه اوضاع ترافیکی بسیار نابسامانی دارد. مخصوصا اطراف میدان قدس و معمولا ماموری برای کنترل و مدیریت ترافیک وجود ندارد. شهرداری این منطقه نیز عملکرد مناسبی ندارد، در برف هفته گذشته تقریبا هیچ کوچه‌ای و حتی برخی شریان‌های اصلی هم نمک‌پاشی نشده بودند و کاملا سطح یخ‌زده و لغزنده‌ای داشتند.
بیات از شهرقدس

این خبر را به اشتراک بگذارید