• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 6 اسفند 1398
کد مطلب : 95919
+
-

جزئیات بودجه در اختیار شهروندان

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران با اشاره به بررسی جزئیات لایحه بودجه در جلسه امروز شورا، گفت: نکته مهم این است که بودجه و جزئیات آن به‌صورت شفاف در اختیار شهروندان و شورایاران قرار گرفته و نظرات خود را درباره آن اعلام کرده‌اند.
او با اشاره به راهبردهایی که سبب تحقق سقف بودجه می‌شود، عنوان کرد: در این راستا شهرداری تهران باید در رویه‌های گذشته خود تجدید نظرهایی انجام دهد و تلاش بیشتری در جذب سرمایه‌گذاران به‌کار گیرد. همچنین در حوزه املاک، سرمایه‌گذاری و شهرسازی باید اختیارات بیشتری به مناطق داده شود.
فراهانی با اشاره به لزوم ارائه تسهیلات مناسب به‌منظور بازسازی بافت فرسوده شهری گفت: این امر سازندگان را به سرمایه‌گذاری در بازآفرینی شهری تشویق می‌کند، اگر این اقدامات انجام شود قابلیت تحقق بودجه وجود دارد.
عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: در جلسه روز یکشنبه شورا کلیات بودجه ۳۱هزارو ۳۳۲ میلیارد تومان شهرداری تهران در سال99 در شورای شهر به تصویب رسید اما با توجه به میزان تورم سال آینده باید 30 تا 40درصد از این عدد کم کنیم، که در نهایت به رقم بودجه امسال می‌رسیم، ارزش زمانی و هزینه‌ای پول باید مدنظر قرار گیرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید