• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 5 اسفند 1398
کد مطلب : 95821
+
-

جدیدترین ادعای آرمان در دادسرای جنایی تهران


«جسد غزاله را داخل چمدان گذاشتم و از خانه بیرون رفتم؛ آن را داخل سطل زباله انداختم اما احتمال می‌دهم که او به هوش آمده و زنده است.» این تازه‌ترین ادعای آرمان است که در دادسرای جنایی تهران مطرح کرده است.
به گزارش همشهری، آرمان که از سال 92 و در 17سالگی به اتهام قتل دختر موردعلاقه‌اش به نام غزاله دستگیر شده، در دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شده و دی‌ماه امسال پای چوبه دار رفت. او اما در واپسین لحظات موفق شد از اولیای دم مهلت یک ماهه بگیرد و به زندان برگردد. خانواده غزاله در آن روز شرطی را تعیین کردند برای بخشش؛ آنها گفتند که اگر آرمان اعتراف کند جسد تنها فرزندشان را کجا رها کرده است به بخشش فکر می‌کنند. این در حالی بود که آرمان در جریان اظهاراتش گفته بود که جسد غزاله را درون چمدان گذاشته و داخل سطل زباله رها کرده است اما جسد هرگز پیدا نشد.
آرمان پس از آنکه موفق شد از اولیای دم مهلت بگیرد برای انجام تحقیق به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد. 2جلسه 3ساعته از آرمان تحقیق شد و او این‌بار ادعای تازه‌ای را مطرح کرد. آرمان گفت: من قتلی مرتکب نشده‌ام. وی ادامه داد: من احتمال می‌دهم که غزاله زنده است چرا که شنیدم یک سال پس از حادثه دفترچه بیمه‌اش تمدید شده است. علاوه بر این پس از حادثه کارهای ثبت‌نام دانشگاهش را انجام داده است. حتی صفحه فیس بوکش را بسته بود که همه اینها پس از حادثه رخ داد.
آرمان در ادامه گفت: روز حادثه غزاله به خانه ما آمد. او را دعوت کرده بودم که با هم صحبت کنیم. برادر کوچکترم داخل اتاق بود و با کامپیوتر بازی می‌کرد. یک هندزفری هم در گوشش بود. من با غزاله بر سر مسائلی درگیر شدیم. او وقتی به خانه ما آمد گفت که قصد دارد برای همیشه مرا فراموش کند، خیلی عصبانی شدم. بین ما مشاجره لفظی در گرفت و وی را به سمت تخت هل دادم، سرش به گوشه تخت خورد، سپس با میله بارفیکس نیز چند ضربه به او زدم. وی ادامه داد: خیلی ترسیده بودم جسد او را داخل چمدان گذاشتم و از خانه بیرون رفتم. آن را داخل سطل زباله انداختم اما احتمال می‌دهم غزاله زنده است و پس از آن به‌هوش آمده و رفته است. چون هیچ وقت جسد او کشف نشد.
با مطرح کردن تازه‌ترین ادعای آرمان، تحقیقات در این خصوص آغاز شده تا معمای جسدی که کشف نشده آشکار شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید