• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 5 اسفند 1398
کد مطلب : 95818
+
-

تلاش ناکام مأمور پلیس برای جلوگیری از جنایت

تلاش ناکام مأمور پلیس برای جلوگیری از جنایت


اختلافات2 برادر تا جایی پیش رفت که یکی از آنها به قتل رسید و دیگری به اتهام جنایت دستگیر شد.
به گزارش همشهری، ظهر شنبه سوم اسفند امسال پسر جوانی با پلیس تماس گرفت و گفت با برادر بزرگ‌ترش درگیر شده است. پس از این تماس مأمور موتورسوار کلانتری جنت آباد مقابل خانه پدری این پسر جوان حاضر شد. در تحقیقات اولیه جوان 31ساله گفت برادر بزرگترش که اعتیاد به موادمخدر دارد به او و همسرش فحاشی کرده است و دیگر از کارهای او خسته شده است. در همین حین پدر خانواده برای میانجی‌گری به جلوی در ساختمان آمد و همراه با مأمور پلیس شروع به آرام کردن پسرش کرد.
درحالی‌که مأمور پلیس با پدر و پسر جوان در حال صحبت بود ناگهان پسر بزرگ خانواده که اعتیاد به مواد‌مخدر داشت از پشت پنجره آشپزخانه در طبقه اول شروع به فحاشی به برادرش کرد. ناگهان پسر جوان وارد خانه شد و در را به روی پلیس و پدرش بست. صدای دعوای 2 برادر از داخل خانه شنیده می‌شد که مأمور پلیس و پدر خانواده ناچار شدند شیشه در ورودی را بشکنند و وارد خانه شوند اما وقتی قدم در آپارتمان گذاشتند با صحنه هولناکی روبه‌رو شدند.
پسر بزرگ خانواده از ناحیه سینه هدف ضربه چاقو قرار گرفته بود و با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد.   مأمور پلیس اورژانس را خبر کرد. این جوان زخمی به بیمارستان سینا انتقال یافت، اما به‌دلیل شدت خونریزی به کام مرگ رفت. همین باعث شد تا گزارش این حادثه به قاضی جنایی تهران اعلام شود. در ادامه با دستور قاضی جسد مقتول به پزشکی قانونی انتقال یافت و برادر 31ساله وی به اتهام قتل دستگیر شد. او در اعترافاتش گفت که وقتی وارد خانه شده برادرش با چاقو به سمتش هجوم برده است. او هم با صندلی از خودش دفاع کرده است. او در ادامه گفت: 
با صندلی آشپزخانه یک ضربه به‌دست برادرم زدم که همین باعث شد چاقو به بدن او وارد شود و سپس روی زمین افتاد.
به گفته سرهنگ علیرضا یوسف‌وند، رئیس‌کلانتری‌‌138 جنت آباد، متهم بازداشت و تحقیقات از او ادامه یافت.

در دادسرا
 متهم به قتل دیروز برای تحقیق به دادسرای امور جنایی تهران که در بازجویی‌ها چنین گفت:با برادرم مدت‌ها قبل دچار اختلاف شدم. هر از گاهی با هم بگومگو می‌کردیم تا اینکه روز حادثه باردیگر با هم درگیر شدیم. وی ادامه داد:پس از دعوا من نیز از خانه بیرون رفتم. با همسرم بودم که ناگهان برادرم به پشت پنجره آمد و شروع کرد به فحاشی. از او خواستم آرام باشد و آبروریزی راه نیندازد. اما برادرم گوشش بدهکار نبود و مدام فریاد می‌زد. من هم عصبانی شدم و به داخل خانه رفتم. درواقع بهتر بگویم غیرتی شدم چون به همسرم فحاشی کرد. وی ادامه داد: وقتی وارد خانه شدم برادرم قمه در دست داشت که با هم درگیر شدیم و او جانش را از دست داد. با وجود اینکه با برادرم اختلاف داشتم اما نمی‌خواستم جان او را بگیرم. در یک لحظه خشم به سراغم آمد و نتوانستم خودم را کنترل کنم. این متهم پس از اقرار به جنایت با قرار قانونی بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران انتقال یافت.

این خبر را به اشتراک بگذارید