• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 3 اسفند 1398
کد مطلب : 95616
+
-

بازیکن سابق راگبی، همسر و فرزندانش را آتش زد

بازیکن سابق راگبی، همسر و فرزندانش را آتش زد


بازیکن ملی‌پوش راگبی نیوزیلند چند‌ماه پس از جدایی از همسرش در اقدامی هولناک روی او و فرزندانش بنزین پاشید و آنها را به آتش کشید و پس از آن با ضربات چاقو به زندگی خود نیز پایان داد.
به گزارش همشهری به نقل از دیلی‌میل، این حادثه هولناک صبح روز چهارشنبه به وقت محلی در شهر بریزبن استرالیا رخ داد. آن روز ساکنان یکی از محله‌های این شهر با شنیدن صدای مهیبی شبیه انفجار از خانه‌هایشان بیرون آمدند. آنها مقابل خانه روون چارلز باکستر 42ساله، بازیکن سابق و ملی‌پوش تیم راگبی نیوزیلند، ماشین همسر او را دیدند که در آتش می‌سوخت. لحظاتی بعد اما وقتی مشخص شد که همسر و فرزندان مرد 42ساله داخل ماشین گرفتار شده‌اند، همسایه‌ها وحشتزده ماجرا را به آتش‌نشانی خبر دادند. هیچ‌کس نمی‌دانست چه اتفاقی رخ داده تا اینکه ثانیه‌هایی بعد زن جوان که غرق در آتش‌ بود از داخل ماشین بیرون پرید و فریاد می‌زد که«چارلز ما را آتش‌ زد.» 
همسایه‌ها به کمک زن جوان شتافتند و در همان هنگام نیروهای امدادی نیز از راه رسیدند. یکی از همسایه‌ها می‌گوید:«وقتی نیروهای امدادی رسیدند، چارلز حالت عجیبی داشت. او یک چاقو در دست داشت و درحالی‌که خودش هم در جریان آتش‌سوزی سوخته بود، دیوانه‌وار تلاش می‌‌کرد که از حضور نیروهای امدادی جلوگیری کند. او حتی پیش از رسیدن آتش‌نشان‌ها با همان چاقو همسایه‌ها را تهدید می‌کرد که به ماشین شعله‌ور شده نزدیک نشوند. آتش‌نشانان توانستند دقایقی بعد آتش را خاموش کنند اما دیگر دیر شده بود.» 
همزمان با این اتفاق بود که حادثه هولناک دیگری رخ داد. ملی‌پوش سابق تیم راگبی، درحالی‌که چاقویی در دست داشت در کنار ماشین شعله‌ور شروع به‌خودزنی کرد. ضرباتی که او به بدنش وارد کرد آنقدر عمیق بود که تلاش امدادگران اورژانس برای نجات او فایده‌ای نداشت و این مرد جانش را از دست داد. سخنگوی پلیس گفت: این حادثه زمانی رخ داد که هانا کلارک(همسر چارلز باکستر) قصد داشت فرزندان 3، 4و 6ساله‌شان را به مهد کودک ببرد. او بچه‌ها را سوار ماشین کرده و خودش هم داخل ماشین نشسته بود که شوهرش ناگهان از راه رسیده و داخل ماشین بنزین پاشیده و آن را به آتش کشیده است.
وی ادامه داد: بر اثر این حادثه که همراه با انفجار بود، فرزندان آنها داخل ماشین سوختند و جانشان را از دست دادند. همسر چارلز نیز که توانسته بود خودش را از داخل ماشین شعله‌ور نجات دهد به‌دلیل شدت سوختگی جانش را از دست داد. عامل این حادثه نیز پس از خودزنی با چاقو جان باخت و به این ترتیب تمامی اعضای این خانواده 5نفره کشته شدند.

تنبیه هولناک 
انگیزه مربی بدنسازی و بازیکن سابق راگبی از قتل‌عام اعضای خانواده‌اش بی‌شک بی‌ارتباط به جدایی او از همسرش نبود. یکی از دوستان آنها گفته است: روابط چارلز و هانا از اواخر سال گذشته (2018) آنقدر بد شده بود که در نهایت آنها از هم جدا شدند.
 به گفته هانا، چارلز همیشه به او سخت می‌گرفت و مجبورش می‌‌کرد کارهایی را انجام دهد که نمی‌خواست. به همین دلیل هانا تصمیم گرفته بود از او جدا شود، اما این جدایی برای چارلز آنقدر گران تمام شد که او تصمیم گرفت از همسر و خانواده‌اش انتقام بگیرد و به همین دلیل دست به این جنایت هولناک زد. پلیس اعلام کرد که تحقیقات آنها برای معلوم شدن انگیزه این جنایت هولناک ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید