• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
چهار شنبه 30 بهمن 1398
کد مطلب : 95497
+
-

با مردم

با مردم








یک کوچه و 2 پلاک 2
چند سال است که در کوچه ختائی خیابان شهیدرحیمی جنوبی در محدوده فلکه اول صادقیه 2 ساختمان با پلاک شماره ٢ قرار دارد و این موضوع آرامش را از هر 2 پلاک گرفته است. بارها به قسمت‌های مختلف شهرداری مراجعه کرده و نتیجه نگرفته‌ایم.
 محمدجواد کردبچه از صادقیه

جوی‌های آب‌ فردیس محل جولان موش‌های گربه‌سان
جوی‌های آب‌ خیابان اصلی فردیس کرج محل زندگی موش‌هایی شده که اندازه گربه هستند و عملا کارایی خود را از دست داده‌است. نیمی از این جوی‌ها بازسازی شده و باقی آن از فلکه دوم تا پنجم رها  شده است. مسئولان شهرداری فردیس لطف کنند مابقی را هم بازسازی کنند.
زرین از فردیس کرج

 پل عابرپیاده مقابل ورزشگاه شهیدشیرودی نصب شود
حدود یکسال و نیم قبل پل عابرپیاده مقابل ورزشگاه شیرودی به دلایل نامعلوم جمع‌آوری شد. این معبر با وجود خط‌کشی عابر، برای عابران پیاده خیلی خطرناک است و تاکنون چندین تصادف در این محل رخ داده است. لطفا مسئولان نصب مجدد این پل عابر ضروری را بررسی کنند.
ورزنده از تهران 

حق کارمندان قدیمی سازمان مالیات تبریز نادیده گرفته شد
سفارش‌ها و پارتی‌بازی در ارتقای سازمانی کارکنان امور مالیاتی تبریز باعث شد حق کارمندان قدیمی نادیده گرفته شود. از مسئولان مربوطه خواهشمندیم ضمن کنترل تبعیضات ناروا به این موضوع رسیدگی کنند.
حسین مرادیان، حسابرس ارشد مالیاتی تبریز

آب مسکن مهر پاکدشت مملو از آهک است
مسکن مهر پاکدشت از آب لوله‌کشی سالم بهره‌مند نیست و آنچه اکنون به‌عنوان آب شهری به ساکنان ارائه می‌شود، مملو از آهک است؛ به‌گونه‌ای که پس از هر بار تمیزکاری سماور فقط 2 روز می‌توان از آن استفاده کرد و بعد 2 روز مجددا سماور غیرقابل استفاده می‌شود. برای این شهر تصفیه‌خانه فاضلاب هم دیده نشده و امکانات و خدمات شهری هم به آن ارائه نمی‌شود؛ درحالی‌که ما همه سرمایه زندگی‌مان را برای این مسکن پرداخته‌ایم.
محمدی از پاکدشت

 پل عابر مکانیزه خانی‌آبادنو فقط افتتاح شد
حدود یک سال قبل پل عابر مکانیزه در خانی‌آباد نو، تقاطع خیابان میعاد شمالی و جنوبی واقع در اتوبان تندگویان نصب و با حضور مسئولان شهرداری افتتاح هم شد و عکس و فیلم آن نیز رسانه‌ای شد اما از فردای آن روز تاکنون درب‌های این پل قفل و زنجیر و تا این لحظه خاموش است. از مسئولان تقاضای رسیدگی عاجل داریم.
 از ساکنان منطقه خانی‌آبادنو

همه خیابان‌های اصفهان توقف ممنوع است
اینکه همه خیابان‌های کلانشهر اصفهان دارای تابلوی توقف ممنوع باشد، چه توجیهی دارد؟ آیا برای پارک خودروها پارکینگ به اندازه کافی و قیمت مناسب هست؟ لطفا شهرداری و مسئولان دیگر رسیدگی کنند.
کهن‌زاده از اصفهان 

لوازم مورد نیاز جراحی‌های ارتوپدی در لیست بیمه‌ها نیست
بیمه‌شدگان سازمان تامین‌اجتماعی و بیمارانی که با داشتن دفترچه‌های بیمه خدمات درمانی و تامین‌اجتماعی و با وجود پرداخت سالیان سال حق بیمه مربوطه‌، اکنون نیاز به عمل جراحی، مثلا دیسک کمر و تنگی کانال نخاعی و خرید پیچ و پلاک آن دارند، مورد حمایت بیمه تامین‌اجتماعی نیستند و بیمه‌های تکمیلی هم برای‌ عمل‌هایی از این دست، بین 10 تا 15میلیون تومان می‌پردازد و بیماران سالمند و دردمندی که چاره‌ای جز این عمل ندارند، مجبور به گرفتن قرض و فروش لوازم زندگی خود می‌شوند. لطفا فکری برای پوشش بیمه‌ای این عمل‌ها شود.
هاشمی از تهران 

خسارات تخریب اموال عمومی آبان‌ماه چه شد؟
جبران خسارت تخریب اموال عمومی و شخصی ناشی از اغتشاشات آبان امسال خواسته‌ای جدی است. هنوز در برخی نقاط صندلی‌های ایستگاه‌های اتوبوس، چراغ‌های روشنایی، عابر بانک‌ها و... تعمیر نشده‌اند و این موضوع اسباب ناراحتی مردم را فراهم کرده است. انتظار است مسئولان ساخت و بازسازی این تخریب‌ها را به تأخیر نیندازند.
نوحعلی عسکرآباد از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید