• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
چهار شنبه 30 بهمن 1398
کد مطلب : 95490
+
-

افشای راز فرار مرد مصدوم از آمبولانس


مرد جوان که در یک درگیری به ضرب گلوله مجروح شده بود هنگام انتقال به بیمارستان از آمبولانس گریخت و فرار او سرنخی برای دستگیری قاچاقچیان تجهیزات پزشکی شد.
به گزارش همشهری، دی‌ماه امسال درگیری خونینی در خیابان سردار جنگل رخ داد.در جریان این درگیری  همراه با تیراندازی مرد جوانی بر اثر اصابت گلوله مجروح شد. با فرار مهاجمان، امدادگران اورژانس راهی محل حادثه شدند و جوان مجروح را سوار آمبولانس کردند تا به بیمارستان منتقل کنند. همزمان ماجرای این درگیری به پلیس نیز گزارش شد و تیمی از مأموران راهی محل حادثه شدند. زمانی که آمبولانس در راه بیمارستان بود، جوان مجروح در فرصتی مناسب از داخل آمبولانس به بیرون پرید و پا به فرار گذاشت و وقتی ماجرا به پلیس گزارش شد، مأموران دریافتند که کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه است.
آنها در ادامه موفق شدند هویت جوان مجروح را شناسایی کنند.  در جریان تحقیقات متوجه شدند که روز حادثه، مهاجمان که ظاهرا از شرکای این مرد بودند مقابل خانه وی رفته و ابتدا قصد داشته‌اند او را به زور سوار خودرو کنند و گروگان بگیرند. اما زمانی که با مقاومت وی روبه‌رو شدند، اقدام به تیراندازی کردند و پس از مجروح کردن او از ناحیه بیرون گردن پا به فرار گذاشتند.
با به‌دست آمدن این اطلاعات، مأموران موفق شدند جوان مجروح را دستگیر کنند. وی در تحقیقات گفت که مهاجمان از شرکایش بودند. آنها از مدتی قبل در کار قاچاق وسایل و تجهیزات پزشکی بوده‌اند اما پس از آن بین‌شان اختلافات مالی به‌وجود آمده بود. بر سر همین اختلافات  آنها به او حمله و با شلیک گلوله وی را مجروح کرده بودند. به همین دلیل زمانی که امدادگران اورژانس در حال انتقال او به بیمارستان بودند، وی از ترس اینکه پلیس پی به راز فعالیت‌های مجرمانه‌اش ببرد، تصمیم گرفته بود قبل از رسیدن به بیمارستان از آمبولانس فرار کند.
سرهنگ علی محمدی، رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی با بیان این خبر گفت: با اطلاعات به‌دست آمده از این فرد، دستور بازداشت عامل اصلی تیراندازی صادر شد. او که به روستایی حوالی شهرستان دماوند گریخته بود صبح 28بهمن‌ماه دستگیر و به پلیس امنیت منتقل شد. وی ادامه داد: متهم همراه مستندات مربوطه به مرجع قضایی معرفی شد.تحقیقات برای دستگیری بقیه متهمان پرونده ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید