• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
چهار شنبه 30 بهمن 1398
کد مطلب : 95489
+
-

جزئیات تازه از حمله خونین به قوی‌ترین مرد جهان

جزئیات تازه از حمله خونین به قوی‌ترین مرد جهان


به‌دنبال حمله خونین به یکی از قوی‌ترین مردان ایران و جهان، پلیس از دستگیری تعدادی اراذل و اوباش در این پرونده خبرداد.
به گزارش همشهری، 25بهمن‌ماه خبری در خبرگزاری‌ها منتشر شد که از حمله حدود 30اراذل و اوباش به یکی از قوی‌ترین مردان ایران و جهان حکایت داشت. رامین فرجی‌نژاد که در سال۹۴ عنوان قوی‌ترین مرد ایران و در مسابقات آرنولد کلاسیک اسپانیا نیز عنوان قوی‌ترین مرد جهان را به‌خود اختصاص داده بود، در جریان این حمله هدف اصابت گلوله قرار گرفته و مجروح و به بیمارستان منتقل شده بود.
او که از این حادثه جان سالم به‌در برده، درباره این حادثه چنین گفت: ساعت ۲ شب بود و خواب بودم. نگهبان باغ بیدارم کرد و گفت برادرت کامران با چند نفر درگیر شده و 20،30نفر دارند او را می‌زنند. تا به محل درگیری رسیدم، دیدم 8‌ ،7 نفر از آنها اسلحه دارند و یکی از آنها تفنگ را گذاشته روی سر برادر من. تا به سمت آنها دویدم، یکی از آنها با اسلحه به شکم من شلیک کرد.
به‌دنبال این حادثه، رسیدگی به پرونده در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت و روز گذشته معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری تعدادی از اراذل و اوباش در این پرونده خبر داد.
سرهنگ مهدی سرپناه گفت: تعدادی از اراذل و اوباش منطقه سرآسیاب ملارد بر اثر اختلافات شخصی با آقای رامین فرج‌نژاد او را زیر نظر داشتند تا اینکه در روز ۲۵بهمن‌ماه متوجه می‌شوند وی در باغ خود در منطقه باباسلمان باغستان شهریار حضور داد.
وی افزود: تعداد زیادی از اراذل و اوباش در همان شب وارد باغ وی شده و با او درگیر می‌شوند که سلاح گرم و سرد به همراه داشتند و در این میان تیری نیز به وی شلیک می‌کنند و متواری می‌شوند. پس از این حادثه مرد مجروح تحت عمل جراحی قرار گرفت و هم‌اکنون از وضعیت عمومی خوبی برخوردار است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: هم‌اکنون تعدادی از اراذل و اوباش حمله‌کننده توسط پلیس دستگیر شده‌اند و تعدادی متواری هستند. بلافاصله اقدامات انتظامی و قضایی انجام شده و پرونده تشکیل و دستورات نیابتی اخذ شده است. ان‌شاءالله با تلاش همکاران تمام عوامل دستگیر و زوایای این موضوع مشخص خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید