• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
شنبه 19 بهمن 1398
کد مطلب : 94595
+
-

با مردم

با مردم







تاریکی مطلق در بلوار بیات غربی فردیس
بلوار بیات غربی فردیس به‌دلیل تاریکی واقعا خطرناک است. آیا حتما باید کشته‌ها بیشتر شود تا مسئولان شهرداری یا اداره برق فردیس اقدام کنند؟ تاکنون به‌دلیل نور ناکافی، چند مورد تصادف منجر به فوت در این بلوار رخ داده است.
رسولی از فردیس

یک دهه منتظر مسکن مهر
نزدیک به 10سال قبل 23میلیون تومان پول برای دریافت مسکن مهر دادیم و بعدها نیز ارقام دیگری پرداخته‌ایم. اکنون که 10سال گذشته در حالی که هنوز مسکنی به ما تحویل داده نشده است می‌گویند: اگر حوصله ندارید خانه را بفروشید و بروید آماده بخرید، آیا نزدیک به یک دهه انتظار کافی نیست؛ درحالی‌که در چین طی 10روز بیمارستان هزار تختخوابی می‌سازند؟
محمدرضا سلامی از شیراز

خرده فروشان مواد‌مخدر خیابان مدنی را جمع کنند
خرده فروشان مواد‌مخدر سر کوچه داوری در خیابان مدنی جنوبی جولان می‌دهند و تاکنون برخورد بازدارنده و جدی با آنها نشده است. از نیروی انتظامی مقتدر توقع رسیدگی داریم.
محمودزاده از تهران

ورودی غیراستاندارد کمالشهر به اتوبان کرج - تهران
ورودی کمالشهر به اتوبان تهران -کرج از ابتدای حصارک بسیار نامناسب، پر دست انداز، خطرناک و غیراستاندارد است. معلوم نیست عملیات ساخت پل‌های این محدوده چه زمانی به پایان می‌رسد. آیا واقعا مناسب نبود این مسیر حداقل یک روکش آسفالت و دارای نور کافی می‌شد؟
رضازاده از کمالشهر کرج

توضیحات سبد معیشتی را فقط خود مسئولان می‌فهمند
کارشناسان توضیحات مربوط به سبد معیشتی را طوری ارائه می‌دهند که فقط خودشان می‌فهمند به چه کسانی تعلق می‌گیرد. نمی‌شود طوری توضیح دهند که ما هم بفهمیم؟
معدنکار از تهران 

تعبیه محل سوگواری در بیمارستان به چه معناست
در بیمارستان کودکان تبریز که اغلب همراهان کودکان سرطانی برای نزدیکی به بیماران و رسیدگی به آنها در خیابان چادر می‌زنند، مسئولان بیمارستان محلی به‌عنوان محل سوگواری همراهان تعبیه کرده‌اند! یک مسئول توضیح بدهد که این جمله دقیقا به چه معناست؟
احمدپور از تبریز

این خبر را به اشتراک بگذارید