• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 1 بهمن 1398
کد مطلب : 93360
+
-

دستگیری مأمور قلابی مقابل کلانتری


مرد تبهکاری که نقش مأمور را بازی می‌کرد، فکرش را هم نمی‌کرد که یکی از طعمه‌هایش درست مقابل کلانتری غافلگیرش کند.
به‌گزارش همشهری، صبح روز یکشنبه مأموران گشت پیشگیری یکی از کلانتری‌های شرق تهران زمان خروج از کلانتری متوجه دعوای 2نفر در مقابل کلانتری شدند. آنها دست به یقه شده بودند که یکی از مأموران گشت برای بررسی موضوع وارد عمل شد. مأمور پلیس، ‌آنها را از هم جدا کرد و از آنها خواست تا علت دعوایشان را توضیح بدهند. یکی از آنها با اشاره به دیگری گفت: این مرد ادعا می‌کند که از همکاران شما‌ست و چند روز پیش جلوی در خانه‌ام آمد و با نشان دادن یک حکم جلب عنوان کرد که باید به او پول پرداخت کنم تا بتواند رضایت شاکی را بگیرد و من را به کلانتری منتقل نکند.
وی ادامه داد: من به شخصی مقداری پول بدهکارم که این مرد (مردی که ادعا می‌کرد مأمور است) می‌گفت وی از من در کلانتری شکایت کرده و حکم جلب مرا گرفته است.
ماموران در ادامه به بازرسی از فردی که خود را مأمور معرفی کرده بود پرداختند که از جیب او   یک رشته دستبند، گاز اشک آور و بیسیم به‌دست آوردند. از این رو  این فرد به‌همراه مرد بدهکاری که طرف دیگر دعوا بود برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شدند. در ادامه مأموران شاکی اصلی مردی که مدعی بود به وی بدهکار است را شناسایی و به کلانتری دعوت کردند. او با دیدن مردی که خودش را مأمور معرفی کرده بود ‌وی را شناخت و گفت: چند وقت پیش از طریق یکی از دوستانم با این جوان که خود را مأمور معرفی کرده بود آشنا شدم، وی مدعی بود می‌تواند طلبم را از مرد بدهکار بگیرد.
مامور قلابی دیگر چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت. او در بازجویی‌ها به کلاهبرداری در نقش مأمور اعتراف کرد و گفت: این شیوه را از یکی از دوستانم آموزش دیده‌ام. با ایفای نقش مأمور طعمه هایم را از میان افراد طلبکار که از شاکی شکایت کرده و هنوز به پولشان نرسیده بودند شناسایی می‌کردم. پس از آن سراغ مرد بدهکار می‌رفتم و می‌گفتم حکم جلبت را دارم و با پرداخت 40درصد از پول می‌توانم رضایت شاکی را بگیرم و این پول را برای خودم بر می‌داشتم. فکر نمی‌کردم به این زودی دستگیر شوم اما از بخت بد من یکی از طعمه هایم درست مقابل کلانتری مرا دید و لو رفتم.
سرهنگ بهزاد هادی پور، رئیس بازرسی پلیس پیشگیری پایتخت گفت: این متهم بازداشت شده و تحقیقات از وی برای شناسایی شاکیان و جرایم احتمالی دیگر ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید