• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
سه شنبه 1 بهمن 1398
کد مطلب : 93347
+
-

بورس بازارمبل دلاوران


   اگر قصد خرید مبلمان و لوازم چوبی یا تعویض آن را دارید، توجه داشته باشید که بازار مبل خیابان دلاوران از جمله راسته بازارهایی است که به‌دلیل تعداد زیاد مغازه‌ها و تنوع کالا در این خیابان طولانی، حتی با بورس اصلی فروش اینگونه اقلام در بازار مبل یافت‌آباد نیز رقابت می‌کند.
   در واقع بورس مبلمان و لوازم چوبی دلاوران، واقع در میدان رسالت، خیابان هنگام، حدفاصل میدان الغدیر تا خیابان سراج، یکی از 2بازار بزرگ اینگونه اقلام در تهران است که فروشگاه‌های بزرگ این راسته بازار از انواع مبلمان راحتی، کلاسیک و استیل، مصنوعات چوبی و سرویس خواب گرفته تا میز، صندلی، بوفه، کنسول و... را با تنوع بالای کیفیت و قیمت عرضه می‌کند.
   توجه داشته باشید که در این راسته بازار برخلاف یافت‌آباد، شاهد پاساژ‌های بزرگ و مراکز لوکس و شیک فروش مبلمان و لوازم چوبی نیستید و نباید زیاد چشمتان به‌دنبال برندهای عرضه اینگونه محصولات باشد، چرا که اکثر محصولاتی که در این راسته بازار عرضه می‌شود، نمونه‌هایی از محصولاتی است که در کارگاه‌های بومهن، رودهن، جاجرود و... تولید می‌شود.
  تنوع بالای تولید و قیمت‌های کمی پایین‌تر محصولات نسبت به بازار مبل یافت‌آباد ازجمله مزایایی است که راسته بازار مبلمان و لوازم چوبی خیابان دلاوران را به بورس بازار این محصولات برای ساکنین شرق تهران تبدیل کرده است.
  اگر رفت‌وآمد و خرید با وسیله شخصی از اولویت‌های شماست، توجه داشته باشید که قرار نداشتن این راسته بازار در محدوده طرح ترافیک و  زوج  و فرد، ازجمله مزایای آن است. پس می‌توانید با وسیله شخصی نیز به این راسته بازار بروید، اما ممکن است با وجود پارکینگ‌های محدود این راسته بازار ناچار به جست‌وجوی جای پارک در خیابان‌های اطراف شوید، پس اگر حوصله اتلاف وقت برای یافتن جای پارک را ندارید، می‌توانید از طریق مترو و پیاده‌ شدن در ایستگاه رسالت به این راسته بازار بروید.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید