• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 30 دی 1398
کد مطلب : 93338
+
-

یحیی: به هیچ‌کس قول بازی نمی‌دهم

یحیی گل‌محمدی در بازگشت دوباره‌اش به پرسپولیس کار سختی پیش رو دارد. او می‌داند که بعد از 3قهرمانی پیاپی و صدرنشینی در نیم‌فصل لیگ نوزدهم، چیزی جز قهرمانی در پایان فصل هواداران را راضی نمی‌کند. در این میان، نکته مثبت برای سرمربی جدید سرخپوشان بازیکنان خوبی است که در اختیار دارد. گل‌محمدی در آخرین تمرین به بازیکنان تیمش اعلام کرد که به هیچ‌کس قول بازی نمی‌دهد و هر کس آماده باشد از او استفاده می‌کند. سرمربی سرخپوشان کاملا متوجه است که با توجه به ترافیک زیاد بازیکن در پست‌های مختلف اگر بخواهد از حالا کوتاه بیاید باید منتظر حواشی عجیب و غریبی باشد.
  خط دفاعی؛ بیرانوند و مدافعان چرخشی
با بازگشت یحیی به‌نظر می‌رسد بیرانوند دوباره در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت و این بار به خوبی می‌داند که رقیب بسیار سرسختی به نام رادو دارد. در خط دفاعی، یحیی با همان مشکلی روبه‌روست که کالدرون با آن مواجه بود. حضور همزمان سیدجلال، شجاع و کنعانی‌زادگان باعث شده تا این مربی برای انتخاب 2مدافع میانی خود با چالش بزرگی روبه‌رو شود. سرمربی جدید پرسپولیس در بازی تدارکاتی مقابل بادران از زوج کنعانی و شجاع استفاده کرد تا نشان دهد که در زمان هدایت او هم احتمال نیمکت‌نشینی سیدجلال وجود دارد. گل‌محمدی در دفاع چپ هم باید از بین نادری و انصاری یک بازیکن را نیمکت‌نشین کند و تنها انتخاب قطعی او در دفاع راست خواهد بود؛ جایی که مهدی شیری بدون جانشین است و سیامک نعمتی هم که توانایی بازی در این پست را دارد فعلا با مصدومیت روبه‌روست.
  ترافیک عجیب در خط میانی 
در خط هافبک، سرخپوشان با ترافیک عجیبی روبه‌رو هستند. هم‌اکنون در پست هافبک دفاعی، کمال، نوراللهی و ربیع‌خواه حضور دارند و کمی جلوتر بازیکنانی نظیر عالیشاه، امیری، ترابی، رسن و سیامک نعمتی بازی می‌کنند. یحیی حالا باید برای انتخاب سیستم خود چند بازیکن را بیرون بگذارد و احتمال نیمکت‌نشینی نفراتی مانند عالیشاه و کمال همچنان وجود دارد. در خط حمله با حضور علیپور و اوساگونا و حضور احتمالی استوکس، اوضاع کمی پیچیده خواهد بود. البته فعلا تا زمان قطعی شدن حضور استوکس، این علیپور و اوساگونا هستند که زوج خط حمله را تشکیل خواهند داد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید