• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 20 اسفند 1396
کد مطلب : 9273
+
-

دستگیری سارق بانک‌ها پس از دومین سرقت

دستگیری سارق بانک‌ها پس از دومین سرقت

سارق مسلح تصمیم گرفته بود تا پایان سال به چند بانک در تبریز دستبرد بزند اما پس از ارتکاب دومین سرقت، دستگیر شد.


 به گزارش همشهری، صبح دیروز مردی مسلح وارد یکی از شعبه‌های مؤسسه کوثر در تبریز شد و درحالی‌که ساکی در دست داشت، فریاد زد داخل آن بمب است و اگر خواسته‌اش اجرا نشود، آن را منفجر خواهد کرد. این مرد سپس از کارمندان بانک خواست که همه پول‌های پشت گیشه را در اختیارش قرار دهند و با سرقت 4میلیون تومان پول نقد از بانک گریخت و پا به فرار گذاشت.

ماجرا خیلی زود به پلیس گزارش شد و تیمی از مأموران راهی محل سرقت شدند.

در بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته، چهره سارق به‌دست آمد و مأموران پلیس با در اختیار داشتن تصویر او و مشخصات ظاهری‌اش، شروع به جست‌وجو در خیابان‌های اطراف کردند. تحقیقات کارآگاهان بعد از 2ساعت نتیجه داد و سارق مسلح در بزرگراه شهید کسایی شناسایی شد و مأموران با محاصره وی موفق شدند او را دستگیر کنند.

با کشف پول‌های سرقت‌شده و یک قبضه کلت کمری از مرد 48ساله، وی به اداره آگاهی منتقل شد و در همان بازجویی‌های اولیه به سرقت مسلحانه اعتراف کرد. این اما همه اعترافات وی نبود و مرد میانسال در ادامه اقرار کرد که هفتم اسفندماه نیز درحالی‌که نقاب به چهره داشته با تهدید اسلحه به یکی از شعبه‌های بانک مسکن در تبریز دستبرد زده است.

به گفته سرهنگ صابر عباس‌زاده، رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی، متهم مدعی شد که به‌خاطر مشکلات مالی نقشه سرقت از بانک‌ها را کشیده و قصد داشته تا پایان سال از چند بانک و مؤسسه مالی دیگر هم سرقت کند که دستگیر شد. این مرد با قرار قانونی بازداشت شد و تحقیقات از او ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید